کد خبر: 736787
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
وزیر اطلاعات از خنثی شدن برنامه های خرابکارانه و ضد امنیتی دستگاه های اطلاعاتی دشمن برای ایجاد نا آرامی و انجام انفجارهایی در مناطق مختلف کشور خبر داد.

 

خبرگزاری ایرنا: حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی روز سه شنبه در نطق پیش از دستور هجدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری گفت: با تدابیر و زحمات شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) برنامه های خرابکارانه دشمن در کشور خنثی و تیم های عملیاتی خرابکار، شناسایی، دستگیر یا به هلاکت رسیدند.

وی با یادآوری 12 شهریورماه روز مبارزه با استعمار انگلیس، یاد و خاطره علما ،مجاهدین و شهدا را در مبارزه با استعمار و استکبار گرامی داشت.

وی با تشریح عملکرد وزارت اطلاعات در دولت یازدهم و تدابیر این وزارتخانه برای ایجاد امنیت و آرامش پایدار در جامعه اظهارداشت: رویکرد این وزارتخانه در دولت یازدهم مبتنی بر پیشگیری است و ما تلاش می کنیم به جای این که افراد، جذب سازمان ها و سرویس های جاسوسی شوند و بعد ما پیگیر برخورد با آنها باشیم، اجازه ندهیم زمینه جذب افراد به این گونه سازمان ها فراهم شود.

وزیر اطلاعات به تعامل خوب علمای شیعه و اهل سنت اشاره کرد و یادآور شد: با تعامل خوبی که با علمای اهل سنت داشته ایم از جذب افرادی از اهل سنت به داعش و گروه های تکفیری جلوگیری شده است.

هجدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در محل ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار