کد خبر: 736770
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
مستند «یوسف» با محوریت اغتشاشات و اعمال وحشیانه تروریست‌های تکفیری در سوریه از زبان یک دانشجوی سوری، از شبکه افق پخش خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: مستند «یوسف» با محوریت اغتشاشات و اعمال وحشیانه تروریست‌های تکفیری در سوریه از زبان یک دانشجوی سوری، از شبکه افق پخش خواهد شد.

بیش از چهار سال از شروع درگیری ها و جنایات تروریست ها و تکفیری ها در سوریه می گذرد و طی این مدت خرابی ها و ویرانی‌های فراوان، بخشی از میراثی است که این جنایتکاران برای مردم سوریه به جا گذاشته اند.

با وجود همه مشکلات اما همچنان دفاع قدرتمندانه نیروهای مردمی در برابر تهاجم‌های ظالمانه و اقدامات شنیع تروریست‌ها ادامه دارد.

مستند «یوسف» با موضوع جنگ در سوریه، روایت یک دانشجوی شاعر در دمشق است که ماجرای اغتشاشات، جنگ در سوریه و جنایت‌های تروریست‌ها و تکفیری‌ها را از ابتدای شکل‌گیری تا وضعیت کنونی تعریف می‌کند.

این دانشجوی سوریه به بیان آرمان‌ها و آرزوهایش برای آینده کشورش می پردازد و عامل اصلی نجات مردم سوریه از شرایط موجود را آگاهی بخشی و وحدت مردم کشورش در برابر تروریست‌ها معرفی می‌کند.

یوسف همچنین خواستار اتحاد و وحدت همه مسلمین جهان با یکدیگر است و در این میان تاکید ویژه ای بر تاثیر شگرف توسل به حضرت زینب (سلام الله علیها) دارد.

این مستند به تهیه‌کنندگی و کارگردانی روح الله رفیعی ساعت 20 و 30 دقیقه روز سه شنبه، 10 شهریور از شبکه افق پخش می‌شود و تکرار آن هم روز بعد و در ساعت 11 به روی آنتن می‌رود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار