کد خبر: 736730
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
تولید مجموعه مستند «روش ها و منش ها» آغاز شده و قرار است نیمه دوم سال جاری به روی آنتن شبکه قرآن سیما برود .

به گزارش«جوان» به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن سیما ، «روش ها و منش ها» عنوان مجموعه مستندی می باشد که به معرفی شخصیت ها و پیشکسوتان صاحب سبک در حوزه های مختلف قرآن کریم اعم از : حفظ ، قرائت ، روخوانی ، روانخوانی ، ترتیل خوانی ، اشاره و ... می پردازد که تولید این مجموعه در شهرهای قم وتهران آغاز و قرار است در نیمه دوم سال جاری به روی آنتن شبکه قرآن سیما برود .

این مجموعه در 13 قسمت 28 دقیقه ای به همت گروه آموزش این شبکه در دست ساخت می باشد که تاکنون در فاز نخست تولید این برنامه ، 3 قسمت آن تدوین و آماده پخش می باشد .

«روش ها و منش ها» در قسمت اول خود به معرفی حجت الاسلام والمسلمین علی حبیبی که از پیشکسوتان شناخته شده و صاحب سبک در ترویج قرائت قرآن و همچنین از مؤلفین کتاب های روخوانی و روان خوانی قرآن کریم می باشند ، می پردازد .

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی طباطبایی که مبدع سبک اشاره ها و روش حفظ ایشان بخصوص برای سنین خردسالی و نوجوانی تحول چشمگیری در جامعه به وجود آورد میهمان دومین برنامه این مستند می باشند .

مخاطبان در سومین قسمت این مجموعه با زندگی و شخصیت قرآنی استاد شهریار پرهیزکار آشنا خواهند شد که ترتیل خوانی ایشان در جذب مخاطب و بومی سازی ترتیل قرآن کریم حائز اهمیت می باشد .

تهیه کنندگی «روش ها و منش ها» برعهده سید حسین موسوی می باشد که بیش از این مستند برکت را در ترویج و تبلیغ صدقه ، انفاق و وقف برای شبکه قرآن سیما تولید و مورد استقبال مخاطبان و مدیران ارشد رسانه ملی قرار گرفته بود .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار