کد خبر: 736702
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
آخرین قسمت از مجموعه «راه ناتمام» به زندگی قهرمان رشته پاورلیفتینگ می پردازد که برای تأمین هزینه تمرینات خود دستفروشی می کند.
به گزارش «جوان» به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، این هفته آخرین قسمت از مجموعه «راه ناتمام» با موضوع زندگی امید ستایش پور قهرمان پاور لیفتینگ و دارای مدال طلای آسیا در سه سال متوالی روی آنتن می رود.
مستند «راه ناتمام» به کارگردانی اعظم نجفیان و تهیه‌کنندگی علی‌محمد قاسمی یک مجموعه پرتره نگاری و شخصیت محور است که به موضوع سرنوشت قهرمانان ورزشی که فراموش شده اند می‌پردازد.
این مستند که 12 مرداد در مراسمی با حضور مدیر شبکه مستند و عوامل مجموعه رونمایی شده بود، تا به حال به ورزشکاران فراموش شده ای چون فرشاد درکه، صادق پاکدامن، مجتبی مرادی و حسن حیدرپور پرداخته است.
موضوع این هفته «راه ناتمام» وضعیت فعلی امید ستایش پور از قهرمانان رشته پاور لیفتینگ است که مدال های زیادی را از بازیهای کشوری و آسیایی در کارنامه خود دارد.
این در حالی است که این سرمایه ورزشی کشور به دلیل بی مهری مسئولان، برای گذران زندگی و تأمین هزینه تمرینات خود مجبور به دستفروشی در کنار خیابان شده است.
«راه ناتمام» چهارشنبه ها ساعت ۲۱ روی آنتن می رود و مخاطبان فردا چهارشنبه 11 شهریور می توانند شاهد پخش این قسمت از آن باشند.
تکرار این مجموعه مستند نیز جمعه ها ساعت ۱۵:۳۰ از شبکه مستند سیما روانه آنتن می شود.
«راه ناتمام» با پخش قسمت مربوط به زندگی امید ستایش پور به پایان می رسد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار