کد خبر: 736523
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: طبق آخرین شنیده ها واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از لیست خصوصی سازی خارج شده است.
 مهر: امیررضا خادم ظهر دوشنبه در آیین افتتاح سالن آکادمی تیراندازی آذربایجان غربی با بیان اینکه شرایط بوجود آمده در مورد واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به ضرر آنهاست افزود: با این شرایط وضعیت دو باشگاه برای واگذاری کاملا از وزارت ورزش و جوانان خارج شده است و تصور شخصی من اینست که امکان انجام این کار تقریبا محال است.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی این دو باشگاه خواهند بود که آسیبی جدی خواهند خورد. من امیدوارم برای جلوگیری از اتفاقات پارسال شرایط نهایی عملیاتی شود.

معاون حقوقی پارلمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد تکمیل و راه اندازی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه گفت: طبق توافق با مسئولین استانی اعتباری حدود ۵۰ میلیارد ریال برای این استادیوم تخصیص داده شده تا پیشرفت خوبی در عملیات این پروژه رخ دهد ولی تاکنون تخصیص ها عملیاتی نشده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این مراسم با ابراز خرسندی از افتتاح سالن تیراندازی ارومیه گفت: این رشته ورزشی ریشه در مذهب و دین اسلام دارد و توجه به رشد و توسعه آن در مقدسات ما ایرانیان بسیار عمیق و ریشه دار است.

عبدالله چمن گلی اظهارداشت: با افتتاح این سالن در آینده نزدیکی شاهد پیشرفت روزافزون تیراندازی استان در سطوح ملی و فرا ملی خواهیم بود.

 سالن آکادمی تیراندازی آذربایجان غربی به کارفرمایی شرکت توسعه و نظارت فنی اماکن ورزشی در فضایی در حدود ۱۲۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال ظهر دوشنبه با حضور امیررضا خادم راه اندازی شد.

در آیین افتتاح این طرح، امیررضا خادم به صورت نمادین اقدام به شلیک گلوله به سوی سبیل سالن تیراندازی کرد.

همزمان با این طرح، سالن زورخانه ای شهرستان سلماس که با مجموع مساحت ۴۶۶ متر مربع و با صرف اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال احداث شده است، به بهره برداری رسید.

امیررضا خادم خادم معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان های وزارت ورزش و جوانان برای افتتاح دو طرح عمرانی و برگزاری جلسه شورای اداری با حضور روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها، مدیران ستادی اداره کل ورزش و جوانان، روسا و نواب رییس هیئت های ورزشی و دبیران سازمان های مردم نهاد امور جوانان به شهر ارومیه سفر کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار