کد خبر: 736498
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
عضو اتحادیه بنکداران موادغذایی گفت: قیمت حبوبات در هفته های اخیر به دلیل کاهش برداشت و خشکسالی افزایش یافته اما نرخ برنج وارداتی به دلیل افزایش عرضه کاهش داشته است.
تسنیم: قاسمعلی حسنی گفت: به جز حبوبات ( مانند لپه و نخود) در همه اقلام ، فروانی عرضه در بازار مشاهده می شود و بازار براساس قیمت واقعی به خوبی تنظیم می شود و بازار کالاها و محصولات غذایی ظرفیت افزایش قیمت را ندارد.

حسنی اظهار داشت : ما توان لازم را در سراسر کشور برای تامین و توزیع مواد غذایی و کالاهای اساسی داریم و شرایط عرضه مازاد هم اجازه نمی دهد قیمت کالاها به طور غیرواقعی و گران تر تعیین شود.
رئیس سابق اتحادیه کشوری بنکداران مواد غذایی گفت : با توجه به مازاد عرضه مواد غذایی و کالاهای اساسی نه فقط قیمت ها تا پایان سال هیچ تغییری نخواهد کرد بلکه امروزه انتخاب مشتریان و خریداران هم بیشتر است و انها هستند که در تحولات قیمتی تاثیر می گذارند.

حسنی پیش از این هم با انتقاد از برخی جایزه های تبلیغاتی کلان و قیمت سازی ها گفته بود: بهتر است به همه مردم جایزه دهیم و قیمت ها را به خاطر تبلیغات افزایش ندهیم.

وی گفت : اگرچه بازار مواد غذایی در جهان دچار رکود است اما در داخل رکود نداریم و مردم فقط متناسب با نیازهای روازنه خریداری می کنند و شهروندان فقط به میزان نیاز روزانه یا چند روزه خریداری می کنند و از خریدهای فله ای و چند ماهه خبری نیست.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
0
0
علت اصلی گران شدن نخود ولوبیا این است که انرژی هسته ای تولید می کنند!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
0
0
خوش خبر باشی منتظر خبر گرانی های دیگری نیز هستیم ولی روحانی وظریف را هم دوست داریم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار