کد خبر: 736457
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
میان برنامه ای 120 قسمتی با استفاده از عکس های برگزیده جشنواره «طبیعت زیبای ایران» توسط امیر توده روستا برای شبکه مستند تولید شد.
امیر توده روستا مستندساز درباره تولید میان برنامه «با ما ببینید» تحت عنوان «طبیعت زیبای ایران» گفت: این کار برای معرفی فضاهای طبیعی بکر ایران ساخته شده است. ایده اولیه آن نیز برای مدیر شبکه مستند بود و پس از جلساتی که داشتیم، این ایده تکمیل شد. سرانجام تصمیم گرفتیم با استفاده از عکس هایی که توسط تعدادی از عکاسان کشور از مناطق مختلف ایران ثبت شده، این اثر را تولید کنیم.

وی افزود: تصاویر، توسط عکاسانی گرفته شده که در جشنواره طبیعت زیبای ایران شرکت کرده بودند. پس از رایزنی هایی که با انجمن سینمای جوانان انجام شد به این نتیجه رسیدیم بخشی از عکسهای برگزیدگان را در این برنامه مورد استفاده قرار دهیم.

این مستندساز تأکید کرد: هدف از تولید این میان برنامه ها، ارتقا سطح زیبایی شناسی مخاطبان و گویای موقعیت های بکر در کشور است. این آثار به نوعی به فاصله گذاری بین برنامه های مختلف شبکه مستند می پردازد و درصدد است چشم مخاطب را به زیبایی شناسی عادت دهد.

توده روستا یادآور شد: هر قسمت از این میان برنامه 40 ثانیه است و در هر کدام از قسمت ها از جز به کل یک عکس حرکت می کنیم و ابتدا جزئیات طبیعت داخل تصویر را می بینیم و کم کم با کل اثر روبرو می شویم.

«طبیعت زیبای ایران» در قالب میان برنامه هایی در 120 قسمت از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار