کد خبر: 736446
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
شب گذشته همزمان با آخرین روز از هفته دولت جمعی از وزرا به همراه مردم در مجتمع سینمایی کوروش به دیدن فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» ساخته مجید مجیدی نشستند.
فارس: علی سرتیپی یکی از دست اندرکاران مجتمع سینمایی کوروش درباره حضور هیات دولت در مجتمع سینمایی کوروش توضیح داد: شب گذشته (8 شهریورماه) به دعوت مجتمع سینمایی کورورش جمعی از وزرای دولت به دیدن فیلم «محمد رسول الله» نشستند و از مجتمع سینمایی کوروش بازدید به عمل آوردند.

وی در ادامه گفت: وزار به همراه تعدادی از معاونین خود در مجتمع سینمایی کوروش حاضر شدند و از سالن های این مجتمع دیدن کردند و پس از بازدید از مجتمع در سالن شماره 1 مجتمع کوروش که یکی از مجهزترین سالن های کشور به سیستم نمایش D سینما است و به لحاظ صدا و تصویر کیفیت بسیار خوبی دارد به همراه خانواده هایشان  و مردم از فیلم محمد رسول الله دیدن کردند.

وی درباره اقبال مخاطبین از فیلم محمدرسول الله گفت: اقبال مخاطبین و خانواده ها از این فیلم بسیار خوب است و مجتمع کوروش یکی از سالن های پرفروش این فیلم به شمار می آید که در حال حاضر 2 سالن از این مجتمع در اختیار فیلم «محمد رسول الله » قرار گرفته است.

بنابراین گزارش ، شب گذشته در ساعت 21:30 دقیقه  همزمان با آخرین روز از هفته دولت سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان (وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح)، مهندس حمید چیت چیان (وزیر نیرو)، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی(وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی) دکتر محمد هادی ایازی قائم مقام وزیر بهداشت به همراه معاونین و خانواده هایشان به دیدن فیلم محمد رسول الله در مجمتمع سینمایی کوروش نشستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار