کد خبر: 736424
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: هفته دولت فرصتی مناسب و استثنایی بود تا در تحقق شعار سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» بتوانیم زمینه حضور و ارتباط گیری را با مردم بیشتر کنیم.
مجید خدابخش در گفت‌و گو با خبرنگار جوان در اردبیل اظهار کرد: در کنار افتتاح 377 پروژه در هفته دولت در شهرهای مختلف استان با سرمایه‌گذاری 320 میلیارد تومان تلاش کردیم تا در سفرهای شهرستانی بیشتر شنونده بوده و درددل‌ها و خواسته‌های مردم را بشنویم.

وی با بیان اینکه در طول این هفته بیشتر افتتاح‌ها متمرکز به عمران و آبادانی روستاها بوده و در این باب قدم‌های درستی نیز برداشته شده است، افزود: گازرسانی به 95 روستا و طرح‌های مربوط به آبرسانی، برق‌رسانی و آسفالت راه‌های روستایی در اولویت قرار گرفته به طوری که در یکی از شهرستان‌های این استان ما پروژه‌ای را افتتاح کردیم که مربوط به آخرین روستای بالای 20 خانوار بود که عملیات آسفالت‌ریزی راه‌های مواصلاتی آنها انجام شده بود.

رئیس شورای اداری استان یادآور شد: مسئولان استان با حمایت دولتمردان تمام تلاششان بر این است تا آخر سال 96 تمام روستاهای بالای 20 خانوار استان را از نعمت گاز بهره‌مند کرده و زمینه رضایتمندی مردم را در بهره‌مندی از این امکانات فراهم آورند.

خدابخش تصریح کرد: ما با حضور در همه شهرستان‌ها فرصتی را فراهم کردیم تا در تحقق شعار سال با اصناف و گروه‌ها و اقشار مختلف مردم دیدارهایی را داشته باشیم تا آنها درددل‌ها و سئوالاتشان را مطرح کنند تا مدیران دستگاه‌های اجرایی پاسخگوی آنها باشند.

این مسئول ادامه داد: قطعا این رویه می‌تواند امیدواری زیادی را در مردم برای مشارکت بیشتر فراهم کرده و امکان بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها را در مسیر توسعه به وجود آورد.

استاندار اردبیل در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار جوان در اردبیل گفت:‌ نیمه دوم سال نیز هدف‌گذاری دولت و مسئولان استان نیز بر این است تا در کنار توجه جدی به امر سرمایه‌گذاری، رونق اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام سعی وافر و تلاش جدی را انجام دهند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر