کد خبر: 736276
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی بیمارستان صحرایی در بخش منج شهرستان لردگان با هدف خدمت رسانی مناسب در حوزه بهداشت و درمان در این منطقه خبر داد.

   

مجید جلیل افزود : این بیمارستان صحرایی به مناسبت هفته دولت و با نام دو هزار و ۴۰۰ شهید استان و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در این منطقه راه اندازی شده است.

نماینده مردم لردگان گفت : این بیمارستان صحرایی  در ۱۰ رشته خدمات بهداشتی و درمانی مانند دندانپزشکی، تزریقات و پانسمان و... به مردم منطقه خدمات رسانی  خواهد کرد که موجب کاهش هزینه هایی درمانی را برای هم وطنان ساکن در این منطقه به همراه خواهد داشت. اين مسئول افزود : راه اندازی این بیمارستان نقش مهمی در خدمت رسانی مطلوب به مردمی که  دسترسی کمتری به مراکز درمانی دارند و همچنین از بضاعت مالی کمی برخوردار هستند، دارد.وی ادامه داد: دو هزار نفر از مردم منطقه در این بیمارستان ویزیت می شوند و بیمارانی که نیاز به ارائه خدمات درمانی بیشتر نیاز دارند به بیمارستان لردگان فرستاده  می شوند.

مجید جلیل با اشاره به بیمارستان لردگان، ادامه داد: بیمارستان لردگان مورد توسعه بیشتر قرار گرفته است و تلاش ما این است که کیفیت ارائه خدمات درمانی در این بیمارستان بیشتر شود.نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت : با روندی رو به جلو توسعه بیمارستان لردگان، این بیمارستان طی چند سال آینده به یکی از بیمارستان های خوب و با کیفیت استان تبدیل می شود.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار