کد خبر: 736183
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱
مسؤول بسيج جامعه زنان در نشست تخصصي روابط عمومی بسیج:
بیست و یکمین جلسه مدیران روابط عمومی اقشار و معاونت های تخصصی بسیج به میزبانی بسیج جامعه زنان با حضور معاون روابط عمومی بسیج و مسئول بسیج جامعه زنان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ بیست و یکمین جلسه مدیران روابط عمومی اقشار و معاونت های تخصصی بسیج به میزبانی سازمان  بسیج جامعه زنان و با حضور معاون روابط عمومی بسیج و مسئول بسیج جامعه زنان برگزار شد.

مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان در این نشست وظايف روابط عمومی ها را خطير دانست و افزود: همه ما مسئولان باید بتوانیم فعالیت خواهران بسیجی را در عرصه های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و... به سمع و نظرعموم مردم برسانيم، که در انعكاس اين امر، نقش روابط عمومي بسيج بسيار اثر گذار و مهم مي باشد.

وی با اشاره به هجمه های دشمنان در موضوع زنان و خانواده تصریح کرد: متاسفانه طي دو سال قبل، تحرکات فمینیست ها در کشور بیشتر شده است تا جايي كه متوليان امر در سفر اخیر خود به نیویورک تعهدات زیادی در حوزه زنان به سازمان ملل داده اند که این تعهدات در مسايلي همچون تساوي زن و مرد يا اشتغال بيشتر زنان و ... مي باشد که هدف آن تضعيف بنيان خانواده است.

اصلاني در پايان به نقش بسيج جامعه زنان در مقابل اين تهاجمات فرهنگي و اجتماعي پرداخت و افزود: به اقرار رسانه هاي غربي بويژه بي بي سي رسانه دولتي انگلستان؛ بسيج جامعه زنان اقدامات موثري در مقابل هجمه هاي گوناگون كشورهاي غربي به زنان انجام داده است.

گفتني است در اين نشست تخصصي، طرح اطلاع رساني بسيج در خصوص نحوه ي تعامل اقشار و معاونت هاي تخصصي سازمان بسيج مستضعفين با كليه رسانه هاي ديداري- شنيداري- نوشتاري و سايبري مورد بحث و بررسي و اعلام نظر قرار گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار