کد خبر: 736159
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸
به عنوان مادر پیامبر در پروژه «محمد رسول الله» مسئولیت سنگینی بر عهده من بود که سعی کردم بهترین عملکرد را از خود نشان دهم.
باشگاه خبرنگاران : مینا ساداتی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص همکاری و نقش خود در پروژه «محمد رسول الله» گفت: عوامل فیلم به مدت یک سال در پی پیدا کردن بازیگری برای این نقش بودند و من در جریان آدم‌هایی که قبل و بعد از من می‌آمدند قرار داشتم. خوشبختانه زمانی که برای تست‌ گریم و دوربین رفتم، همه چیز نهایی شد و من انتخاب شدم و در واقع سعادتی بود که با این پروژه همکاری کنم.

وی افزود: نقش من به عنوان مادر پیامبر مسئولیت سنگینی بود که در این پروژه بر عهده من واگذار شد و سعی کردم قبل و در طول فیلمبرداری بهترین عملکرد را از خود نشان دهم تا اینکه راضی کننده و مورد قبول باشد.

وی ادامه داد: من نقشی را بازی کردم که مادر بزرگترین شخصیت‌ مذهبی دنیا است، تجربه این نقش به شدت شخصی است به نحوی که بیان آن مشکل است.

ساداتی ادامه داد: حس لحظه ایفای این نقش مانند لحظه مناجات کردن با خداست، لحظه‌ای که به تنهایی و دور از همه با خدای خود مناجات می‌کنید و حس عجیبی است.

این بازیگر عنوان کرد: جدا از آن حس درونی و زیبا، به عنوان یک بازیگر حرفه‌ای، وظیفه شماست که کارهایی مانند مطالعه راجع به نقش و دیدن فیلم‌هایی که به شما کمک می‌کند را انجام دهید که به این مقوله نیز توجه زیادی داشتیم.

وی ادامه داد: از دیگر ویژگی‌های نقش حضرت «آمنه» این است که تا به حال به صورت تصویری به آن پرداخته نشده و من به عنوان کسی که اولین بار نقش مادر حضرت محمد (ص) را در طول تاریخ بازی می‌کنم، بسیار خوشحالم.

ساداتی اظهار داشت: زمان‌هایی که در طول کار خسته‌ می‌شدم این موضوع را به خودم یادآوری می‌کردم که در حال ایفا کردن نقش مادر حضرت محمد (ص) هستم و مسئولیت سنگینی بر عهده من است، با این طرز تفکر سختی‌ها از من دور می‌شد و با توان بیشتری ادامه کار می‌دادم.

این بازیگر در خصوص حس خود بعد از مشاهده فیلم و جایگاه آن در کارنامه کاری‌اش بیان کرد: این نقشی است که دیگر تکرار نمی‌شود، یعنی اگر به لحاظ تجربه سینمایی، موضوعی و حرفه‌ای به آن نگاه کنیم شاید برای هیچ بازیگری تکرار نشود، زیرا هیچ اثری را نمی‌توان با آن مقایسه کرد و مهم‌تر از هر چیز متفاوت بودن موضوع و مذهبی و تاریخی‌بودن آن است که همکاری در آن نصیب من شد و از این جهت خوشحالم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار