کد خبر: 736068
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶
دکتر « عباس شومان»، نماینده الازهر با اعتراض به اکران و تهیه فیلم «محمد رسول الله»، مدعی شد: بازیگران، تهیه کنندگان و فیلمبرداران فیلم مذکور همگی گناهکار هستند.

 

شفقنا: دکتر « عباس شومان»، نماینده الازهر با اعتراض به اکران و تهیه فیلم «محمد رسول الله»، مدعی شد: بازیگران، تهیه کنندگان و فیلمبرداران فیلم مذکور همگی گناهکار هستند.

وی در ادامه ادعاهای خود اضافه کرد: به علاوه تبلیغ برای چنین فیلمی حرام است و هر کس که آن را مشاهده یا پخش کند، شریک جرم مسحوب می شود.

نماینده الازهر همچنین افزود: چگونه ممکن است یک نفر نقش پیامبر (ص) را ایفا کند و سپس در فیلم دیگری نقش یک قاتل و یا مجرم را اجرا نماید، علیه کارگردان و بازیگران این فیلم باید در دادگاه شکایت کرد و امت اسلام باید علیه کسانی که به پیامبر اکرم (ص) اهانت می کنند، برخورد کنند.

این در حالی است که کارگردان این فیلم «مجید مجیدی»، با بیان این که «فیلم مذکور به هیچ وجه چهره پیامبر (ص) را به تصویر نمی کشد»، تاکید کرد: الازهر زمانی این فیلم را متهم می کند که خود آن را مشاهده نکرده است.

مجیدی هدف از ساخت این اثر را در دفاع از پیامبر اکرم (ص) و پایان دادن به هجوم علیه آن حضرت معرفی کرده است.

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
0
0
همه با هم برای دیدن این شاهکار هنری مشتاقانه اقدام خواهیم کرد. و از طرفی درسی ...داده باشیم. ..که نه به پیغمبر احترام گذاشتندو نه به فرزندان شایسته ایشان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
0
0
اهانت به پیغمبر (ص) یعنی سکوت و همراهی و همدستی اهل تسنن با داعش و جند النصره و القائده و طالبان و جند الشیطان و..... دیگر گروههای تروریستی انگلیسی !!!
فتوا دادن عربستان و مصر بر ضد سریال های شیعه از سر حسادت و تنگ نظری است و بی هنری سلفی ها که جز تروریسم و تکفیر هیچ کار دیگری در جهان بلد نیستند !
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار