کد خبر: 736018
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴
سرمربی تیم فوتبال سپاهان به دنبال جانشینی برای احسان حاج‌صفی در ترکیب این تیم است.

 

خبرگزاری تسنیم: حسین فرکی در مورد اینکه خیلی‌ها سپاهان را مدعی اول قهرمانی می‌دانند، گفت: من نمی‌توانم در این مورد نظری بدهم. 25 بازی دیگر باقی مانده و ممکن است اتفاقات مختلفی رخ دهد. در عین حال از آنهایی که چنین نظری در مورد تیم ما دارند، تشکر می‌‌کنم. ما باید بیشتر تلاش کنیم و ببینیم که در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

وی در ادامه افزود: یک بخش مهم به قبل از پایان نیم فصل مربوط می‌شود و بخش مهم دیگر در نیم فصل دوم خواهد بود. مطمئناً روزهای مهمی در انتظار سپاهان است، ولی ما تلاش می‌کنیم تا روند خوبی داشته باشیم.

فرکی در مورد جدایی احسان حاج‌صفی از سپاهان خاطر نشان کرد: این جدایی به سود سپاهان نبود، ولی به نفع حاج‌صفی بود. من همیشه گفته‌ام که موافق پیشرفت بازیکنان هستم. ما باید به فکر جایگزینی برای حاج‌صفی باشیم.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه برای این موضوع دنبال گزینه خارجی خواهند رفت یا داخلی، گفت: فرقی نمی‌کند و ما باید دنبال یک بازیکن خوب برای جانشینی حاج‌صفی باشیم. در بین بازیکنان داخلی که پیدا کردن بازیکن سخت است، ولی باید در این مورد با مسئولان باشگاه جلسه داشته باشم. من فردا (یکشنبه) به اصفهان برمی‌گردم تا در مورد آینده صحبت کنیم.

وی در مورد وضعیت پریرا و پادوانی تصریح کرد: باشگاه این موضوع را دنبال می‌کند و اگر آنها را از دست بدهیم، شرایط ما سخت می‌شود. برای همین است که می‌گویم نمی‌توان در مورد آینده صحبت کرد و با پنج هفته صدرنشینی از قهرمانی حرف زد.

فرکی در پایان در مورد اینکه گفته می‌شود محرم نویدکیا از فردا در تمرینات سپاهان شرکت خواهد کرد، گفت: من از این موضوع فعلاً اطلاعی ندارم و همان‌طور که گفتم روز یکشنبه به اصفهان می‌روم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار