کد خبر: 735921
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
محوریت جامعتین محفوظ است و آیت الله مصباح یزدی هم جزء جامعه مدرسین هستند و در این بین کسانی دنبال موازی کاری هستند، البته خود بزرگان ما متوجه هستند لذا ما در مجموع بحث های تشکیلاتی مان را خودمان در ذیل شورای هماهنگی اصولگرایان داریم.
سایت شهر: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در رابطه با وحدت اصولگرایان در انتخابات آینده گفت: ما وظیفه خود می دانیم که برای ایجاد وحدت بین گروههای اصولگرا تلاش کنیم.

اسدالله بادامچیان در خصوص اقدامات صورت گرفته جهت تحقق وحدت بین گروههای اصولگرا اظهار داشت: از سال گذشته برای دستیابی به توافق با اصولگرایان در حال مذاکره و گفت و گو هستیم ودر این راه چند مسئله را پیگیری می کنیم. یک بخش آن همگرایی بین اصولگرایان است که حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی آن را دنبال می کنند و این همگرایی جدای از مسائل انتخابات است.

این فعال اصولگرا در توضیح این مساله افزود: برای حصول همگرائی در سراسر کشور جلسات متعددی بین گروههای اصولگرا برگزار شد چرا که می خواهیم در سالی که  مقام معظم رهبری آن را سال همدلی و همزبانی نامیده اند، همه همدل و همزبان در جهت تحقق آرمانهای انقلاب حرکت کنیم و به توافقات خوبی هم رسیده ایم که در ذیل آن علائق شخصی به افراد و اختلاف سلیقه ها مانع خدمت به انقلاب و روحانیت و تبعیت از ولایت نشود.

وی در مورد اقدامات گروههای اصولگرا برای انتخابات پیش رو نیز عنوان کرد: در خصوص امر انتخابات مذاکرات طولانی با گروهها و افراد سیاسی صاحب نفوذ داشته ایم که بحمدالله با آنها به توافقات خوبی رسیده ایم؛ از جمله اینکه کسی سهم خواهی نکند، تامجلسی ایجاد شود همدل و متحد و قوی که در آن اختلاف ها کم شود و در نتیجه شاهد مجلسی ارزشی و اصولگرا باشیم که آرمانهای انقلاب و خدمت به مردم را پیگیری کند.

بادامچیان ادامه داد: امیدواریم درنتیجه این توافقات شورای هماهنگی اصولگرایان در سایه روحانیت و در مسیر ولایت شکل بگیرد که ما در نهایت یک فهرست و یک صدا داشته باشیم. در حال حاضر و با جلسات برگزار شده، داریم به این سمت حرکت می کنیم و امید داریم کسانی نباشند که خط تفرقه را پیگیری کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در خصوص نقش جامعتین در وحدت اصولگرایان گفت: محوریت جامعتین محفوظ است و آیت الله مصباح یزدی هم جزء جامعه مدرسین هستند و در این بین کسانی دنبال موازی کاری هستند، البته خود بزرگان ما متوجه هستند لذا ما در مجموع بحث های تشکیلاتی مان را خودمان در ذیل شورای هماهنگی اصولگرایان داریم و اگر در مواردی لازم شد که حضرات آیات ورود پیدا کنند تا اختلافات حل شود جهت فصل الخطاب بودن این مسائل را خدمت جامعتین و علما تقدیم خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه دوستان ما در جبهه پایداری دنبال تشکیل سه ضلع در انتخابات پیش روبودند اظهار داشت: عزیزان پایداری می خواستند یک ضلع آنها باشند، ضلع دیگر ایثارگران و ضلع سوم جبهه پیروان خط امام و رهبری باشد که ما زیر بار این طرح نرفتیم و آن منتفی شد و شد شورای هماهنگی.

بادامچیان ادامه داد: این جلسات ما مقدمه‌ای بر تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

این فعال سیاسی اصولگرا در تشریح نحوه حضور اصولگرایان در انتخابات مجلس خبرگان نیز اظهار داشت: تقریبا ً بطور حتم تصمیم بر این شد که اصولگرایان از فهرست اعلامی جامعتین حمایت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار