کد خبر: 735885
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵
یادداشت اختصاصی سردار جزایری برای دفاع پرس
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در یادداشتی تأکید کرد: طی سال‌های اخیر، آمریکا در لبنان، غزه، عراق، سوریه، یمن و افغانستان حتی به اهداف سطحی حملات نظامی خود نرسیده است، حال معلوم نیست با کدام منطق، کشور بزرگ، جنگ دیده و آزموده را به جنگ تهدید می‌کند؟ آمریکا باید بداند مردان دفاع مقدس دست‌هایشان همچنان روی ماشه است.

سردار سرتیپ سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل و سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در یادداشتی به تهدیدات آمریکا پاسخ گفت. این یادداشت که برای گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس ارسال شده است را در ادامه می‌خوانیم:

بسمه تعالی

آمریکا هنوز در رویاهای فریبنده یک ابر قدرت به سر می‌برد و رقبای خود را با این توهم به جنگ تهدید می‌کند. البته در اینکه خوی و سرشت رژیم حاکم بر آمریکا، جنایتکارانه و شیطانی است در میان بسیاری از مردم در سراسر جهان هیچ تردیدی وجود ندارد.

اوباما اخیرا اعتراف کرد که با استفاده از ده‌ها هزار نیروی نظامی و تجهیزات مرگبار در هفت کشور اقدام نظامی کرده است. این یک وصف واقعی از چهره آمریکاست. این در حالی است که نیروی نظامی آمریکا در هیچ یک از جنگ‌ها به پیروزی واقعی و قابل توجه‌ای دست نیافته‌اند. طی سال‌های اخیر، آمریکا در لبنان، غزه، عراق، سوریه، یمن و افغانستان حتی به اهداف سطحی حملات نظامی خود نرسیده است، حال معلوم نیست با کدام منطق، کشور بزرگ، جنگ دیده و آزموده را به جنگ تهدید می‌کند؟ آمریکا باید بداند مردان دفاع مقدس دست‌هایشان همچنان روی ماشه است. تفنگ‌ها و سلاح‌های معمولی دیروز امروز به موشک‌های با قابلیت ویژه تبدیل شده است. مردان دفاع مقدس کمترین تردیدی در به کارگیری توان دفاعی خود برای پشیمان کردن دشمن ندارند.

اگر گفته می‌شود دکترین نظامی جمهوری اسلامی ایران دفاعی‌ است، به این معنی نیست که در قبال تجاوز و یاوه‌گویی دشمن دست روی دست می‌گذارد، قطعا چنانچه مورد هجوم واقع شود در تصرف پایگاه‌های دشمن، حتی در دوردست‌ها، از توان و انگیزه بالایی برخوردار است. این حرف یک بلوف سیاسی و یا تبلیغاتی نیست، من از توان موجود –حتی با احتیاط- حرف می‌زنم. توصیه می‌کنم: دولتمردان آمریکا به آن دسته از برآوردهای اطلاعاتی سازمان‌های آمریکایی که اذعان به توان خاص جمهوری اسلامی ایران دارند، توجه بیشتری داشته باشند.

مشکل آمریکا این است که گاهی حتی خود را فریب استراتژیک می‌دهد و این امر سبب بروز بسیاری از ناآرامی‌ها در جهان شده است. تا زمانی که آمریکا درک صحیحی از قدرت‌های جدید پیدا نکند، جهان با مصائب دست پرورده این کشور مواجه می‌باشد.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سید حسن نصراله از ماکو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
0
1
امریکا وفرزند نامشروعش باید بدانند که مابسیجیان مانند اسلحه از ضامن خارج شده هستیم که فقط منتظر اشاره ولایت فقیه مطلقه فقیه هستیم وهنوز بسیجیان دفاغ مقدس مانند شیران شب وزاهدان روز منتظراند ومصداق من المومنین رجال صدقوامماعاهدوا الله هستند
پاسخ ها
داود سجادی
| Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
خدا قوت برادر رزمنده خدانگهدارت وحق یارت باد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار