کد خبر: 735788
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت هرمزگان از افتتاح ۲۲ طرح صنعتی و معدنی با اعتبار ۱۲۶ هزار و ۱۷۵ میلیون ریال و اشتغال ۱۹۰ نفر در هفته دولت خبر داد.

خلیل قاسمی از افتتاح ۲۰ طرح صنعتی و معدنی خبر داد و گفت: این طرحها با سرمایه گذاری بخش خصوصی برای ۱۹۰ نفر ایجاد اشتغال کرده که شاخص ترین آنها دو کارخانه قیر و فومن شیمی است.بیشتر این پروژه ها در شهرستانهای بندرعباس،حاجی آباد،میناب،بندرلنگه،بستک و پارسیان است. وي از تصویب قانون رفع موانع تولید به عنوان یکی از اقدامات دولت یاد کرد افزود: به دلیل وجود تعطیلی و مشکلات بانکی و بیمه ای بنگاه های تولیدی کشور و همچنین تعطیلی بانکهای صنعتی و معدنی که بخشی از مشکلات جهانی بود، جمع بندی هایی صورت گرفت که خروجی آن تصویب قانون رفع موانع تولیدی شد.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت هرمزگان ادامه داد: قانون گذار به این نتیجه رسید واحدهای تولیدی در کشور با مشکلاتی رو به رو هستند که از حیطه مدیر یک بنگاه خارج است و نیاز به حمایت مجموعه مدیریت دستگاه های اجرایی دارد.قاسمی گفت: تاکنون در ۱۲ کمیته کارشناسی با ۱۲۱ مصوبه کمیته کارشناسی و در ۵ جلسه اصلی با ۳۸ مصوبه کارگروه اصلی به پرونده ۴۸ واحد تولیدی که دارای مشکلات مالی، بیمه ای و بانکی بودند رسیدگی شده است.دبیرخانه آمادگی دارد مشکلات واحد های تولیدی را به ما اعلام کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار