کد خبر: 735325
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
جوان گزارش می دهد:
فرمانده انتظامی سقز اظهار داشت:در راستای تشدید فعالیت‌های انتظامی و دستگیری مجرمان در سقز، شهروندان با نصب بنر در سطح شهر از عملکرد پلیس تقدیر کرده‌اند.

جمال سلمانی در سقز با بیان اینکه دغدغه نیروی انتظامی ایجاد امنیت و آسایش در جامعه است گفت: همواره در جهت رضایت مردم شب و روز و در شرایط مختلف آب و هوایی تلاش می‌کند.

سلمانی ادامه داد: تلاش‌های شبانه روزی کارکنان انتظامی شهرستان سقز در واپسین روزهای مرداد ماه موجب شادی شهروندان و تقدیر آنها از پلیس شد.

وی افزود: در راستای اجرای طرح برخورد با ارازل و اوباش و دستگیری مخلان نظم و امنیت که طی چند روز گذشته با بسیج تمام نیروها و امکانات در این شهرستان 5 شرور که با قمه و عربده‌کشی موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، دستگیر و پس از تحویل به مراجع قضایی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی سقز ادامه داد: طی عملیات‌های صورت گرفته همچنین قاتلی که طی در گیری خیابانی جوانی 20 ساله را به قتل رسانده بود شناسایی و دستگیر شد.

سلمانی گفت: در راستای تلاش‌های صورت گرفته، شهروندان با نصب پارچه نوشته و بنر رضایتمندی خود را از اقدام نیروی انتظامی ابراز و از زحمات کارکنان پلیس تقدیر کردند. 

وی در پایان اظهارداشت: برخورد پلیس با کسانی که بخواهند امنیت عمومی خانواده‌ها را بر هم بزنند قاطع است.

گفتنی است در شهر سقز طی یک ماه گذشته چندین نزاع در داخل شهر به وقوع پیوسته که در پی آن یک نفر کشته و 3 نفر بشدت مجروح شدند.

به دنبال آن مقامات قضایی، فرماندار و مسئولان نیروی انتظامی جلسات مختلف را برگزار و بر برخورد جدی با مخلان جامعه در این نشست‌ها تاکید شد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار