کد خبر: 735187
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
۲۰۰ مرکز جامع ارائه خدمات درمان سرطان در مناطق مختلف کشور دایر خواهد شد که برخی از آنها به قطب درمان سرطان تبدیل خواهند شد.

سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با در سفر به استان قم اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص درمان بیماری‌های صعب العلاج همانند سرطان افزود : باید به این امر توجه داشت که بسیاری سرطان‌ها امروز قابل درمان است و انسان‌های بسیاری به این بیماری مبتلا شده‌اند و بعد از طی درمان زیر نظر پزشکان مجرب که در حقیقت واسطه الهی هستند مجدداً سلامتی خود را به دست آوردند .

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت : بیمارستان جدیدی در قم که قول آن را رئیس جمهور داده بودند احداث خواهد شد که تاکنون ۱۰۰ هکتار زمین آن به بخش خصوصی داده شده و قرارداد طراح آن نیز بسته شده که امیدواریم تا ۴ ماه دیگر عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی ادامه داد: بیمارستان فرقانی و بیمارستان نیروگاه در مناطق محروم قم طی ماه‌های آینده به بهره برداری خواهد رسید و مجموعه ۳۰۰ تختخوابی دیگر نیز در محوطه بیمارستان شهید بهشتی احداث.

سید حسن قاضی‌زاده هاشمی گفت : حاشیه‌نشین‌های قم طی یک سال آینده تحت پوشش قرار خواهند گرفت و به ازای هر ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر یک پایگاه بهداشتی، به ازای هر ۳ هزار نفر یک مرکز مراقبت سلامت و به ازای هر ۵۰ هزار نفر یک مرکز خدمات سلامت برای حاشیه‌نشین‌ها خواهیم داشت.



نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار