کد خبر: 734482
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰
حاشيه‌هاي برنامه طنز راديو جوان
حدود يك ماه است شبكه راديويي جوان اقدام به پخش برنامه‌اي با عنوان «جمعه من» كرده است
هادي عسگري
حدود يك ماه است شبكه راديويي جوان اقدام به پخش برنامه‌اي با عنوان «جمعه من» كرده است؛ برنامه‌اي كه عملكرد آن طي اين دوره كوتاه بحث‌برانگيز شده است.
از زماني كه مشخص شد فرزاد حسني قرار است برنامه‌اي راديويي را كارگرداني كند، تنها خبر مهمي كه از «جمعه من» منتشر شده، بحثي بود كه يكي از مهمانان اين برنامه داشت و حاشيه‌ساز شد. بهنوش بختياري در اين برنامه صحبتي انتقادي درباره توافق هسته‌اي داشت كه به سرعت موجي از توهين را عليه اين بازيگر به راه انداخت. اكنون سال‌هاست كه راديو نسبت به تلويزيون كمتر در دايره توجه قرار گرفته است و همين دور شدن باعث مي‌شود تا برخي از ناهنجاري‌ها كمتر به چشم بيايد. كنكاش درباره وضعيت برنامه‌هاي راديويي نيز كمتر صورت مي‌گيرد.
علي سيفي، مدير شبكه راديويي جوان در معرفي «جمعه من» مي‌گويد: يك برنامه صبح جمعه‌اي طنز و شاد و در فضاي تفريحي است كه خلأ آن در اين مدت در راديو جوان احساس مي‌شد. سيفي «جمعه من» را شبيه برنامه طنز جمعه ايراني كه پيش از اين از راديو پخش مي‌شد‌، مي‌داند و مي‌گويد: برنامه‌هاي زيادي به عنوان جايگزين «هفت‌ شنبه» آمدند كه برنامه «جمعه من» نيز يكي از آنهاست.
حضور فرزاد حسني در راديو بعد از آن شدت گرفت كه تلويزيون تمايلي از خود براي حضور وي در اجراهاي تلويزيوني نشان نداد، به خصوص بعد از آنكه ماجراي زندگي مشترك حسني و طلاق وي حواشي فراواني داشت. حسني كه سابقه اجراي «كوله‌پشتي» را نيز دارد، كارگرداني «جمعه من» را برعهده دارد. به غير از اين نكته حاشيه‌آفرين ديگر «جمعه من» متوني است كه در اين برنامه مورد استفاده قرار مي‌گيرد. «با بررسي برنامه مذكور مشخص گرديد منابع مورد استفاده در داستان‌ها و طنزهاي اين برنامه، كتاب التفاسير فريدون توللي از مرتبطين با علم، نخست‌وزير شاه مخلوع و مشكوك به بهاييت و همچنين داستان‌هاي خسروشاهاني است كه به كارگيري نام‌هاي آيين يهوديت(جهت ترويج اين دين) و فحواي جنسي آن داراي تضادهاي آشكاري با فرهنگ اسلامي ايران است.»
بهتر است راديو كه در دوران مديريت جديد سازمان صداوسيما اولين بخشي بود كه با هدف چابك‌سازي و كيفي‌سازي، اقدام به تعديل نيرو‌ها و ادغام شبكه‌ها نموده توجه بيشتري به كيفيت توليد آثار و صلاحيت توليدكنندگان آنها داشته باشد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سحر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
0
3
می خوام بدونم شما که این قدر بی سوادی که فرق التفاصیل و التفاسیر رو نمی دونی و مطمئنم حتی یک صفحه از شعر های توللی رو نخوندی
که تفاوتش رو با متن های جمعه من تشخیص بدی
و این قدر به خودت زحمت ندادی که نگاه کنی ببینی این برنامه از وسط خرداد شروع شده نه از اول مرداد
و مطمئنم حتی یک قسمت از این برنامه رو نشنیدی،چه طور متن تحلیلی می نویسی؟
من التفاصیل رو خوندم و تمام جمعه من رو از اولش گوش کردم
هیچ ربطی به هم ندارن
سهیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
0
0
واقعن براتون متاسفم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار