کد خبر: 734441
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲
رئيس فراكسيون اصولگرايان مجلس با اشاره به نامه فعالان فتنه به وزارت خارجه امريكا در نهم آذرماه ۸۸، عنوان كرد كه اين نامه به اندازه‌اي شرم‌آور است كه تا ابد براي نويسندگان آن، كه البته نام خود را اعلام نكرده‌اند، سياه‌رويي به بار مي‌آورد. آنها به امريكايي‌ها مي‌گويند اگر مي‌خواهيد جنبش سبز به پيروزي برسد ايران را تحريم اقتصادي كنيد.
رئيس فراكسيون اصولگرايان مجلس با اشاره به نامه فعالان فتنه به وزارت خارجه امريكا در نهم آذرماه ۸۸، عنوان كرد كه اين نامه به اندازه‌اي شرم‌آور است كه تا ابد براي نويسندگان آن، كه البته نام خود را اعلام نكرده‌اند، سياه‌رويي به بار مي‌آورد. آنها به امريكايي‌ها مي‌گويند اگر مي‌خواهيد جنبش سبز به پيروزي برسد ايران را تحريم اقتصادي كنيد.
به گزارش فارس، غلامعلي حدادعادل رئيس فراكسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي در نطق خود در صحن علني مجلس شوراي اسلامي، به نقش امريكايي‌ها در كودتاي 28 مرداد اشاره و تصريح كرد: امريكايي‌ها با خرج دلار و به كمك اوباش و اراذل و فواحش، كودتا را به پيروزي رساندند و ايران را براي مدت 25 سال به دست حكومت فاسد و مستبد شاه سپردند، در اين 25 سال در ايران از آزادي خبري نبود، اختيار همه چيز در ايران به دست شاه بود و اختيار شاه در دست امريكا بود.

  خيال امريكايي‌ها براي نفوذ در ايران
وي در ادامه تصريح كرد: اكنون بار ديگر امريكايي‌ها به بهانه مذاكرات هسته‌اي، به خيال نفوذ در ايران افتاده‌اند، آنها همان‌طور كه مقام معظم رهبري در سخنراني خود فرمودند به راهنمايي و توطئه انگليسي‌ها، قصد دارند در ايران دودستگي ايجاد كنند همان‌طور كه قبل از كودتاي 28 مرداد ميان طرفداران آيت‌الله كاشاني و مصدق دو دستگي ايجاد كردند و مي‌خواهند دوباره در ايران نفوذ كنند و سياست و امنيت و اقتصاد و فرهنگ جامعه ايراني را مثل سال‌هاي قبل به دست گيرند. حدادعادل در ادامه اظهارداشت: در اين شرايط آنچه قابل توجه و عبرت‌آموز است نامه‌اي هشت صفحه‌اي است كه در نهم آذرماه سال 88 از سوي بعضي افراد فعال در فتنه سبز از ايران به امريكا فرستاده شده و اين روزها متن آن در امريكا منتشر شده است، اين نامه در پاسخ اين سؤال وزارت امور خارجه امريكا از رهبران جنبش سبز است كه «ما بايد چه كاري انجام دهيم و چه كاري نبايد انجام دهيم.»
وي ادامه داد: پاسخي كه به اين نامه داده شده، به اندازه‌اي شرم‌آور است كه تا ابد براي نويسندگان آن، كه البته نام خود را اعلام نكرده‌اند، سياه‌رويي به بار مي‌آورد. آنها به امريكايي‌ها مي‌گويند اگر مي‌خواهيد جنبش سبز به پيروزي برسد ايران را تحريم اقتصادي كنيد چون مي‌خواهد بمب اتمي بسازد، به ايران فشار وارد كنيد تا مردم از ما حمايت كنند و در برابر جمهوري اسلامي بايستند. حدادعادل تصريح كرد: آنها امريكايي‌ها را تشويق و دعوت مي‌كنند كه براي دست يافتن به منافع غرب در ايران و تأمين صلح جهاني با ايران در مذاكرات هسته‌اي توافق نكند و به جاي آن فشار و تحريم اعمال كند. آنها صريحاً به امريكايي‌ها مي‌گويند جنبش سبز طرفدار جدايي دين از سياست در ايران است. نماينده مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: آنان حمايت ملت ايران از مظلومان فلسطين و مقاومت لبنان و ساير ملت‌هاي مظلوم و تحت ستم منطقه را حمايت از تروريسم مي‌نامند و با التماس به امريكا خواهش مي‌كنند كه به براندازي جمهوري اسلامي ايران به دست جنبش سبز كمك كند، اين نامه در همان روزهايي نوشته شده كه عده‌اي در روز قدس در تهران شعار«نه غزه، نه لبنان» سر مي‌دادند و در تابلوها روي كلمه جمهوري اسلامي علامت ضربدر مي‌كشيدند.
رئيس فراكسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي در ادامه سخنان خود با طرح اين پرسش كه آيا هيچ ايراني با شرف و وطن‌خواهي هست كه با خواندن اين نامه، به اين همه خيانت و وطن‌فروشي و پستي و بيگانه‌پرستي لعنت و نفرين نكند و از فتنه 88 بيزاري نجويد، تصريح كرد: اين همان كاري است كه ملت ايران در نهم دي‌ماه 88 با نمايش باشكوه خود در سراسر ايران به امريكايي‌ها و انگليسي‌ها و مزدوران داخلي آنها پاسخي شايسته دادند. وي ادامه داد: اكنون سخن ما اين است كه همه كساني كه به اسلام معتقدند و به ايران و آزادي و استقلال وطن خود عشق مي‌ورزند، امام خميني(ره) را رهبر نجات‌دهنده اين ملت از سلطه امريكا و انگليس و ديگر سلطه‌گران و غارتگران مي‌دانند بايد تكليف خود را با آنچه در اين نامه آمده روشن كنند. آنهايي كه در ايران دم از پيروي از امام راحل مي‌زنند نبايد در برابر متن اين نامه كه يكسره برخلاف آرمان‌ها و انديشه‌هاي امام است سكوت كنند.

   ملت ايران مراقب باشند آتش‌بياران فتنه 88 به منصب و مسئوليت نرسند
حدادعادل تصريح كرد: همه بايد از آنچه نويسندگان اين نامه تحت عنوان جنبش سبز از امريكا خواسته‌اند تبري بجويند و اظهار برائت كنند. كسي نبايد با سكوت خود بر اين وطن‌فروشي‌ها صحه بگذارد. ملت ايران هم بايد مراقب باشند تا كساني كه ديروز در فتنه 88 آتش‌بيار معركه بوده‌اند دوباره تحت هيچ نام ديگر و زير هيچ نقاب ديگر و در هيچ فرصت ديگري به منصب و مسئوليت نرسند.
وي در ادامه خاطرنشان كرد: دولت هم بايد اين رهنمود مقام معظم رهبري را كه بارها فرموده‌اند فتنه خط قرمز ماست جدي بگيرد، امريكا هم بداند كه فرزندان خميني و خامنه‌اي اجازه نخواهند داد كه در ايران دوباره نفوذ امريكا برقرار شود. ملت ايران وحدت خود را با اطاعت از رهبري معظم خود حفظ خواهد كرد. برجام هم موجب دودستگي و راهي براي نفوذ امريكا نخواهد شد. مجلس هم با وحدت در تصميم‌گيري بر سر منافع ملي و تشكيل كميسيون ويژه بررسي برجام وظيفه خود را انجام خواهد داد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
0
0
اگر بعضي از دولتي ها خود مباشردر فتنه بوده باشند چه بايد كرد؟؟؟؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار