کد خبر: 734408
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶
رئیس پلیس پایتخت از دستگیری سارقان مسلح یک طلافروشی در محله خانی‌ آباد نو خبر داد.
ایسنا: سردار حسین ساجدی‌نیا پیش از ظهر امروز با حضور در محل بازسازی صحنه سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در تشریح جزئیات این موضوع گفت: حوالی ساعت 21 سه‌شنبه گذشته چهار مرد مسلح نقاب دار با ورود به طلافروشی "سهرابی" واقع در محله خانی آباد نو خیابان ماهان، اقدام به سرقت بیش از پنج کیلوگرم طلا کرده و از محل متواری شدند.

ساجدی نیا با بیان اینکه تصاویر این افراد در دوربین مداربسته طلافروشی به ثبت رسیده اما با توجه به اینکه نقاب بر چهره داشتند امکان شناسایی‌شان سخت بود خاطر نشان کرد: تیمی ویژه در این خصوص تشکیل شده و با شگردهای خاص پلیسی سرانجام این افراد شناسایی شدند.



رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: سه تن از این افراد سابقه دار بوده و به همین دلیل ماموران با شگردهای خاص پلیسی به پاتوق آنان رفته و متوجه شدند که بیش از 24 ساعت است که آنان به پاتوق‌هایشان مراجعه نکردند که در ادامه زنی که همراه با این چهار مرد در سرقت حضور داشت شناسایی و دستگیر شد.



وی با بیان اینکه از این زن به منظور پوشش و ردگم کنی در سرقت استفاده شده بود خاطر نشان کرد: در تحقیقات تکمیلی پاتوق سارقان مسلح در شمال کشور شناسایی و آنان پس از گذشت هفت روز از وقوع سرقت در بامداد امروز در عملیات ضربتی پلیس دستگیر و به تهران منتقل شدند و امروز نیز به منظور بازسازی صحنه جرم به محل بازگردانده شده‌اند.

به گفته رییس پلیس پایتخت، در این سرقت، سارقان از دو قبضه اسلحه کلاشینکف استفاده کرده بودند که هنگام دستگیری این سلاح‌ها به همراه 60 فشنگ کشف و ضبط شد.


کاهش 19 درصدی سرقت در پایتخت

رئیس پلیس پایتخت همچنین از کاهش 19 درصدی سرقت در پایتخت خبر داد و گفت: این آمار از مقایسه شمار سرقت‌های مسلحانه از ابتدای سال جاری تا کنون به دست آمده است.

وی در رابطه با سرقت از طلافروشی‌ها نیز گفت: متأسفانه برخی طلافروشان نکات ایمنی را رعایت نمی‌کنند که همواره از طرف نیروی انتظامی به اصناف آنها توصیه می‌شود، که این نکات ایمنی نصب دوربین، سیستم دزدگیر، سیستم آلارم و شیشه نشکن است.

در بازسازی صحنه سرقت علاوه بر ساجدی نیا، سردار محمدیان رئیس پلیس آگاهی پایتخت نیز حضور داشت و مردم با حضور در مقابل این طلافروشی خواستار برخورد حداکثری با این افراد بودند.

گروهی از شهروندان نیز در شعارهای خود از نیروی انتظامی تشکر کرده و خواستار اعدام این افراد بودند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار