کد خبر: 733805
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
مدیرکل اوقاف مازندران:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت: اجرای برنامه های فرهنگی اوقاف و سپاه در بقاع متبرکه موجب تبدیل امامزادگان به قطب فرهنگی می شود.
حجت الاسلام ستار علیزاده در نشست فرماندهان سپاه با روسای اوقاف مازندران ولایتمداری، ولایت پذیری، ابلاغ برنامه از رأس به بدنه، پیرو مکتب امام و رهبری، اجرای برنامه های انقلابی و بصیرتی، روحیه جهادی، بسیجی و انقلابی، مردمی بودن، همه جانبه در دفاع از ولایت، تابع نبودن به هیچ جناح و نجنگیدن برای هیچ جناحی را از نقاط مشترک بین اوقاف و سپاه دانست و بیان کرد: این نقاط مشترک می تواند به اهداف مقدس دو سازمان در راستای رسیدن به خدمت رسانی هرچه بهتر به ارزش های انسانی، دینی و انقلاب کمک کند.
وی با بیان اینکه بزرگترین پشتوانه ملت و مردم و حامی انقلاب روحانیت و سپاه هستند، افزود: بزرگترین افتخار سپاه و سازمان اوقاف این است که زیر نظر مستقیم مقام معظم رهبری قرار دارند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه هرجا سپاه و اوقاف در کنار یکدیگر قرار گرفتند آثار و برکات عملکردها و برنامه های ابلاغی چندبرابر شد، گفت: اوقاف و سپاه با اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی می توانند فرامین مقام معظم رهبری در تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی را کاملا اجرایی کنند.
وی با تقدیر از حضور باشکوه مردم در مراسم های تشییع و تدفین شهدای غواص، اظهار کرد: سپاه استان و شهرستانها نقش پررنگی در برگزاری این مراسم ها داشتند که جای تقدیر دارد.
وی با بیان اینکه شهدای غواص و گمنام با حضورشان بسیاری از کمبودها و کاستی های جامعه را جبران کردند، افزود: اوقاف یک شعبه از سپاه است و در راس آن نماینده ولی فقیه حضور دارد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با بیان اینکه روحانیت بر بدنه سازمان اوقاف وارد شد، ادامه داد: الحمدالله حضور روحانیون در اوقاف اثرات بسیار خوبی در پیشبرد اهداف نظام و سازمان داشته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها