کد خبر: 731353
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران:
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به ترانزیتی بودن محورهای مواصلاتی استان، گفت: دولت و وزارت راه و شهرسازی نسبت به افزایش و ایجاد آزادراه‌ها در محورهای استان اقدام کنند.

حیدر نوروزی اظهار داشت: همه پروژه‌های راه و شهرسازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و محورهای سوادکوه، هراز و کندوان حجم عظیمی از ترافیک کشور را دارند.

وی افزود: اجرای پروژه‌های سوادکوه و هراز از طریق شرکت توسعه در دست اجرا است و اعتبارات عمرانی نیز باید بیشتر تزریق شود تا روند کار سرعت بیشتری به‌خود بگیرد.

نوروزی درباره ایمن‌سازی راه‌های استان گفت: ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی و رفع نقاط پرحادثه از برنامه‌های مهم وزارت راه و شهرسازی است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران افزود: در چهار ماهه نخست سال 94 اقدامات خوبی صورت گرفت و انواع تابلوهای اخطاری و انتظامی در جاده‌ها نصب شد.

وی بیان کرد: طبق طرح تردد شمار وزارت راه و شهرسازی از 31 استان کشور, استان مازندران در میزان ترافیک رتبه اول را کسب کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران تاکید کرد: طبق این طرح, مازندران در تعطیلات چند روزه عید فطر در بخش ورودی استان 105 درصد  رشد داشت که ترافیک آن 2.5 برابر شد.

وی افزود: این آمار نشان می‌دهد بیش از ظرفیت استان، ترافیک وارد مازندران می‌شود که جا دارد مسئولان نسبت به ایجاد آزادراه‌ها و 4 خطه کردن، محورهای قائم‌شهر سوادکوه، هراز و کندوان پیگیری بیشتری داشته باشند.

نوروزی با بیان اینکه احترام و رعایت قانون وظیفه همگان است، گفت: از همه رانندگان می‌خواهیم در هر جاده‌ای متناسب با همان جاده رانندگی کنند و درمحورهای فرعی و روستایی بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها