کد خبر: 731184
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تابوی مذاکره با آمریکا شکست اما مخالفین آن هنوز هم دست و پا می‌زنند.
فارس: آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز (سه‌شنبه) طی سخنانی در اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش اظهار داشت: در دوره گذشته دچار انحراف شدیم، همیشه از افراط و تفریط ضربه خورده‌ایم و امروز نیاز اصلی ما تحول است.
 
وی افزود: در دوره قبل که دولت و شورای نگهبان و نیروهای امنیتی می‌خواستند از انتخاب درست جلوگیری کنند، ناگهان مردم متحول شدند و این انتخاب آنها را ترساند.
 
هاشمی‌رفسنجانی با بیان اینکه مردم باید از تحول خود حمایت کنند و پایداری داشته باشند، تصریح کرد: تابوی مذاکره با آمریکا شکست و البته مخالفین آن هنوز هم دست و پا می‌زنند؛ اگر تحول در حوزه سیاست خارجی نبود تحول در جاهای دیگر سخت بود و توافق باعث شد که یک جنگ سرد طولانی و تنش پایان یابد.
 
وی با بیان اینکه دنیا مشتاق کار کردن با ایران است، گفت: اگر منطق ما اسلامی است نباید از هیچ مراوده ای بترسیم و ایران می‌تواند در کنار ابرقدرت ها، نقش بزرگی ایفا کند.
هاشمی با بیان اینکه دنیا از ما چیزی جز شفافیت نمی‌خواهد، افزود: آنها از ما اطمینان می‌خواهند که به سمت بمب اتم نمی‌رویم و ما هم توانستیم امنیت خود را در جهان تامین کنیم.
 
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به سفر وزیرخارجه آمریکا به منطقه اشاره کرد و گفت: جان کری ۶ روز وقت میگذارد و به منطقه می آید تا عرب های مخالف توافق را آرام کند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
1
0
والله نمی دونم ایشون از تمام رمانها دست برداشته اند یا ...
شاید برای ایشون و ذوق زدگان تابو شکسته شده باشه ولی برای بسیج این شجره طیبه که امام انقلابی (با تمام ابعادش) بنیاد نهاد ، هیچگاه تابوی مذاکره با آمریکا نخواهد شکست. در ثانی عوام هم میداند که دشمن بمب را بهانه میکند شما چرا میفرمایید آنها از ما اطمینان می‌خواهند که به سمت بمب اتم نمی‌رویم !!!
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
0
0
...دستگاههاي نظارتي و امنيتي كشور هشيار باشند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار