کد خبر: 730929
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶
وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي با اشاره به حذف يارانه افراد غيرنيازمند گفت: تا پايان ماه جاري 2‌ميليون نفر ثروتمند از دريافت يارانه حذف مي‌شوند.
به‌گزارش تسنيم، علي ربيعي وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي با اشاره به اينكه يارانه نقدي حق افراد نيازمند است، گفت: براساس ملاك‌ها و شاخص‌هايي كه براي حذف يارانه داريم، بازنشستگان و كارگران حذف نخواهند شد. وي ادامه داد: بازنشسته‌اي به وزارتخانه مراجعه و نسبت به حذف يارانه‌اش اعتراض كرد، پس از بررسي مشخص شد كه وي بازنشسته يكي از شركت‌هاي خودروسازي است كه در حال حاضر چندين ماشين و كارخانه صنعتي كوچك دارد. پاسخ اعتراضش را اعلام كرديم كه جزو نيازمندان نيست.
 وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي بيان كرد: اين بازنشسته در جواب اعتراضش گفت مگر جرم كرده‌ام كه ماشين و كارخانه دارم. بنده پاسخ دادم ما مجرمان را از دريافت يارانه حذف نمي‌كنيم بلكه ثروتمندان را حذف مي‌كنيم. كار وزارت كار شناسايي افراد غيرمشمول است. ربيعي با اشاره به اينكه تا پايان ماه جاري شمار حذف شدگان يارانه به 2 ميليون نفر بدون تنش مي‌رسد، گفت: اعتراض‌ها نسبت به دريافت يارانه نقدي بررسي شده و آن دسته از افرادي كه به اشتباه حذف شده بودند و مشمول دريافت يارانه بودند مجدداً پرداخت يارانه‌شان برقرار شده است.
به گزارش تسنيم، پيش از اين فيروزآبادي قائم مقام وزير تعاون از حذف يارانه يك ميليون ثروتمند خبر داده بود. ربيعي در ادامه با اشاره به اينكه ما با مشكلات اساسي در حوزه صادرات روبه‌رو هستيم، گفت: صادرات ما يكبار مصرف شده و اينها نشان دهنده اين است كه ما بايد در فرهنگ كار تغييراتي را ايجاد كنيم. ثروت‌اندوزي از راه آسان باعث فساد مي‌شود و رانت‌خواري و بانك‌خواري رشد پيدا مي‌كند. 
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار