کد خبر: 730866
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان می‌گوید که در هر شرایط دوستی او و گل‌محمدی ادامه دارد و فوتبال نمی‌تواند این دوستی را تغییر دهد.

 

خبرگزاری تسنیم: حسین فرکی درباره پیروزی تیمش در اولین هفته پانزدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور مقابل استقلال خوزستان گفت: خوشحالم که توانستیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم و از همه چیز مهمتر همین مسئله است. در آغاز کار به تیمی متحول شده برخوردیم که نسبت به فصل گذشته جوان‌تر و بسیار با انگیزه‌تر بود.

وی افزود: می‌توانستیم مقابل استقلال خوزستان تعداد گل‌های‌مان را بالاتر ببریم، اما دقت لازم را نداشتیم. تیم حریف هم یکی دو موقعیت بسیار خوب داشت و اگر شهاب گردان نبود و واکنش خوبی نشان نمی‌داد، شاید سه امتیاز را نمی‌گرفتیم. شهاب خوب عمل کرد و یکی از روزهای خوبش را پشت سر گذاشت. خوشحالم که توانستیم پیروز هفته اول باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره اینکه گردان خودش معتقد بود سهم همه بازیکنان این تیم در پیروزی یکسان بوده است، عنوان کرد: تمام بازیکنان خوب بودند، اما در کنار خوب بودن همه بازیکنان گردان نقش ویژه‌ای در پیروزی ما داشت و تیم را نجات داد.

فرکی درباره اینکه سپاهانی‌ها تغییرات کمی در این فصل داشته‌اند و این مسئله به آنها کمک خواهد کرد، گفت: این مسئله را باید در عمل نشان دهیم و نباید فقط صحبت کنیم. امیدوارم که برد در بازی اول هم روحیه کاذب برای تیم نباشد و بتوانیم در آینده شرایط‌مان را بهتر کنیم. درست است که تغییرات کمی در تیم داشته‌ایم، اما تیم ما باید بیشتر در شرایط مسابقه قرار بگیرد تا کیفیت‌مان از این بهتر شود.

وی در خصوص دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن که در هفته دوم لیگ پانزدهم برگزار خواهد شد، اظهار داشت: امیدوارم جدا از هر مسئله‌ای مردم خوب اصفهان یک بازی خیلی خوب و پسندیده را از دو تیم شهرشان ببینند. سپاهان و ذوب‌آهن هر دو تیم‌های خوبی هستند که مطمئناً بازی آنها نیز جذاب خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص پیش‌بینی‌اش از نتیجه این بازی گفت: برنده دربی تیمی خواهد بود که عملکرد بهتری داشته باشد، از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند و بتواند مسابقه را خوب اداره کند. نتیجه هر چیزی که باشد در پایان دیدار مشخص خواهد شد، اما آنچه مسلم است هر دو تیم به دنبال سه امتیاز هستند.

فرکی ادامه داد: سال قبل هم دربی اصفهان را تجربه کردم که در آن بازی به نتیجه تساوی رضایت دادیم. البته در بازی فصل قبل هم بد آوردیم و تیم‌مان 10 نفره شد که دیگر نتوانستیم برنامه‌ها را به اجرا در بیاوریم. امیدوارم در بازی این فصل اتفاقات بدی رخ ندهد و بتوانیم بازی خودمان را انجام دهیم.

وی در واکنش به این مسئله که تقابل با گل‌محمدی را یک بار در مراسم معرفی برترین‌های لیگ چهاردهم برده و بهترین مربی فصل گذشته شد و آیا این بار در مسابقه روز جمعه می‌تواند برنده باشد یا نه، خاطرنشان کرد: این نگاهی رسانه‌ای به مسئله محسوب می‌شود که به نظرم نگاه قشنگی است. اینکه رقابت‌ها به این شکل شود بهتر است تا به حواشی آن بپردازیم و به نظرم رقابت‌ها با این تعابیر قشنگ‌تر است. البته ما کار خودمان را می‌کنیم و در کنار رقابتی که داریم، دوستی‌مان ادامه دارد و فوتبال دوستی من و گل‌محمدی را از بین نمی‌برد. رقابت‌ها فقط نشان می‌دهد چه کسی برنده یا بازنده بازی می‌شود و باید در کنار این مسابقات دوستی‌ها را حفظ کرد.

فرکی که زمانی در تیم ملی مربی گل‌محمدی بود درباره اینکه چقدر از عملکرد شاگرد سابقش رضایت دارد، گفت: زیاد؛ به اعتقاد من در دو سه سال اخیر گل‌محمدی عالی کار کرده و موفق‌ترین مربی بوده است. امیدوارم که او همچنان در کارش موفق باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار