کد خبر: 730796
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام ‌آباد غرب گفت: ۲۸ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت کلینیک بیمارستانی در اسلام آباد غرب اختصاص یافت.

حمیدرضا بیگ‌ر‌ضایی اظهار داشت: امسال به منظور رفاه بهداشتی و ارائه خدمات بهتر و دسترسی آسان و سریع مردم به خدمات بهداشتی برنامه‌ها و طرح‌هایی توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام‌آباد غرب اجرا می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام‌آباد غرب درباره برنامه‌های ساختاری در نظر گرفته شده تا پایان امسال گفت: کلینیک متخصصین تا پایان امسال با مساحت یک هزار و 400 مترمربع جهت ارائه خدمات درمانی و پوشش بیشتر مراجعان در حوزه‌های مختلف درمانی ایجاد می‌‌شود.

بیگ‌ر‌ضایی با بیان اینکه ساخت کلینیک متخصصین تا چند ماه آینده آغاز می‌شود، گفت: در حال حاضر فاز دوم ساخت بیمارستان امام خمینی(ره) دارای80 درصد پیشرفت فیزیکی است و تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان مذکور دارای 130 تخت و سایر امکانات درمانی است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر فاز نخست بیمارستان با صرف سه میلیارد ریال هزینه به پایان رسیده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام‌آباد غرب گفت: با توجه به نیازهای درمانی ویژه در زمینه زنان و زایمان و اهمیت این بخش از خدمات، بهسازی و ایجاد بلوک‌های زایمان درشهرستان‌ از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است.

وی عنوان کرد: بلوک زایمان بیمارستان اسلام‌آباد غرب به دلیل شرایط نامناسب و همجوار‌ی با بخش "آی سی یو‌" بیمارستان مشکلات زیادی را به وجو‌د آورده است و مسئله بهسازی این بخش برای ارتقا به سطح استاندارد تا چند ماه آینده در دستور کار قرار می‌‌‌گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار