کد خبر: 730780
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های صورت گرفته در شهرستان بندرماهشهر احداث ایستگاه را آهن است که در آینده نزدیک به شبکه سراسری متصل خواهد شد.

مدیرعامل عملیات غیر صنعتی نفت گفت: در شهرستان بندر ماهشهر جهت دهی بودجه‌ها و توجه صنعت پتروشیمی سبب آغاز یک روند تکمیلی در شهرستان شده و بودجه‌ها صرف هزینه‌های عمرانی و زیر ساختی شده است.

عبدالرضا غلامی افزود: نیاز سنجی و زیر ساخت‌های مورد نیاز شهرستان بدون شک در جهت دهی بودجه‌ها و توسعه آتیه سازی شهرستان موثر خواهد بود و این حرکت قابل توجه یک از ماندگار ترین اقدامات صنعت و شهرستان خواهد بود که در نهایت منجر به توسعه و پیشرفت شهرستان می‌شود.

مدیرعامل عملیات غیر صنعتی نفت با بر شمردن عمده ترین و مهم ترین پروژه‌های عامل المنفعه توسط این شرکت افزود : از مهم‌ترین فعالیت‌های صورت گرفته در شهرستان می‌توان به مجموعه ایستگاه را آهن که در آینده نزدیک به شبکه سراسری متصل خواهد شد، ارتقای فضای عمومی زندان شهرستان با تامین اعتبار توسط صنعت پتروشیمی، تحویل 20 دستگاه خودرو و موتور سیکلت به ناوگان نظامی و انتظامی شهرستان، بازسازی مساجد و حوزه‌های علمیه و نخستین سالن بولینگ صنعتی در استان خوزستان واقع در شهر چمران اشاره کرد.

وی گفت: شرکت عملیات غیر صنعتی تلاش کرده تا در تمامی پروژه‌های صورت گرفته و در حال یخود سه مولفه کیفیت انجام کار، سرعت انجام کار و مدیریت هزینه را رعایت کند که خوشبختانه تا حد قابل قبولی در رعایت این سه اصل موفق ظاهر شده است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار