کد خبر: 730665
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
تقدير يكي از برجسته‌ترين عالمان تركيه از مجيد مجيدي
يكي از عالمان فقهي در تركيه درباره فيلم «محمد(ص)» نوشت: فيلم را تماشا كرديم و پسنديديم. به اين نتيجه رسيديم كه اين فعاليت براي پر كردن خلأ شناخت اسلام در نسل جوان اقدامي بسيار مهم و زيباست.
خيرالدين كارامان كه از عالمان برجسته فقه در تركيه محسوب مي‌شود، در مقاله‌اي كه در روزنامه «يني شافاك» منتشر كرد، نوشت كه فيلم مجيد مجيدي را تماشا كرده است و از فعاليت‌ها و تلاش‌هايي كه براي پاسخگويي به نيازهاي جوانان امروزي در اين فيلم صورت گرفته تقدير و تشكر مي‌كند. كارامان در بخشي از اين مقاله مي‌نويسد: فيلم «حضرت محمد(ص)» كه زندگي پيامبرمان را از تولد تا 12 سالگي نشان مي‌دهد، دليل نوشتن اين مقاله است. اين فيلم سه ساعته هنوز پخش نشده و مجيدي براي نشان دادن فيلم به افرادي كه با علوم اسلامي سر و كله مي‌زنند و شنيدن توصيه‌ها، نقدها و تأييدهاي آنان به راه افتاده است.
وي در بخش ديگري از مقاله خود تأكيد مي‌كند: دشمنان اسلام و پيامبر، تصوير غلطي از اسلام و پيامبر را به دنيا عرضه مي‌كنند. اسلام‌هراسي روز به روز بيشتر مي‌شود. من خواستم تا معرفي درستي از اسلام و پيامبر داشته باشيم. مؤثرترين راه را هم سينما ديديم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار