کد خبر: 730662
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷
بعد از تفاهم مجهول رسانه ملي و فوتبالي‌ها
بعد از ماه‌ها انتظار فوتبال‌دوستان، برنامه «90» از فردا شب ساعت 22:30 دوباره روي آنتن زنده رسانه ملي باز مي‌گردد و تا پايان فصل رقابت‌هاي ليگ برتر، شبكه سوم را در روزهاي دوشنبه تبديل به پربيننده‌ترين شبكه سيما مي‌كند...
سميرا سروش
بعد از ماه‌ها انتظار فوتبال‌دوستان، برنامه «90» از فردا شب ساعت 22:30 دوباره روي آنتن زنده رسانه ملي باز مي‌گردد و تا پايان فصل رقابت‌هاي ليگ برتر، شبكه سوم را در روزهاي دوشنبه تبديل به پربيننده‌ترين شبكه سيما مي‌كند؛ هرچند برخلاف برخي خبرها و شايعه‌ها نه از تغيير روي صندلي اجراي اين برنامه خبري است و نه از تغيير محسوسي در دكور و استوديوي آن اما بازي‌ها تمام و كمال تحليل مي‌شوند!
اظهارات چندي پيش مدير شبكه سوم سيما درباره احتمال اعمال تغييرات در برنامه «90» و برنامه سينمايي «‌هفت» اين دلهره را به دل بسياري از طرفداران برنامه «90» انداخت كه مبادا همچون «هفت» شايعه محتمل رفتن محمود گبرلو از اين برنامه، بر برنامه «90» هم عارض شود و عادل فردوسي‌پور از اين برنامه برود و جايش كامران نجف‌زاده بيايد، اما قبول چنين شايعه‌اي آسان نبود؛ چراكه تقريباً همه به توانايي‌هاي بالاي فردوسي‌پور در اجرا و تسلط در برنامه واقف هستند. به اين ترتيب فردا شب «90»‌ بدون تغيير در خانه مردم است. سر و شكل اين برنامه محبوب هيچ تفاوتي با ظاهر آن در سال گذشته نخواهد داشت. فردوسي‌پور قصد داشت استوديوي جالب را براي برنامه‌اش طراحي كند اما موفق به انجام اين كار نشده و برنامه فردا شب خود را با همان دكور قبلي و تكراري روي آنتن خواهد برد.
البته در برنامه فردا شب «90» بينندگان شاهد پيشرفت محسوس تحليل‌هاي فني اين برنامه خواهند بود و احتمالاً فردوسي‌پور در آيتم‌هاي مربوط به گزارش‌هاي تحليلي بازي‌ها از همان كادر مجرب جواناني بهره مي‌برد كه پيشتر با آنها همكاري داشته و به مدد توانايي آنها گزارش‌ها، آمارها و تحليل‌هاي تحسين‌برانگيزي را ارائه داده است. نكته قابل‌توجه ديگر درباره برنامه فردا شب فردوسي‌پور، امكان پخش فيلم مربوط به بازي‌هاست، سال گذشته و در نتيجه اختلاف ميان فدراسيون فوتبال و صداوسيما دوربين‌هاي صداوسيما و برنامه «90» به مدت دو هفته اجازه ورود به استاديوم‌هاي ورزشي را نداشتند؛ در نتيجه دست فردوسي‌پور و شبكه سوم تا دو هفته توي پوست گردو ماند؛ اما امسال فدراسيون فوتبال و صداوسيما درست در دقيقه 90 بر سر حق پخش بازي‌ها به تفاهمي مجهول رسيده‌اند؛ مجهول از آن بابت كه بازي‌هاي ليگ برتر در روزهاي پنج‌شنبه و جمعه گذشته پخش شد اما وب‌سايت رسمي برنامه 90 خود در خبري از قول رئيس صداوسيما نوشته است كه تا دولت بودجه قانوني مربوط به حق پخش فوتبال را به صداوسيما ندهد، اين سازمان اقدام به پرداخت آن از بودجه خود نخواهد كرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار