کد خبر: 730557
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
مسئول امور موسسات قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از واریز بیش از 320 میلیون ریال به حساب 17 موسسه قرآن و عترت در قم خبر داد.

 

حجت‌الاسلام علی‌اکبر شفیعی مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در قم ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای حمایت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، 17 موسسه قرآنی از اعتبارات حمایتی در زمینه دوره‏‌‏های آموزشی و شرکت در آزمون‏‌‏های سراسری بهره‌مند شدند.

وی از واریز مبلغ بیش از 320 میلیون ریال به حساب موسسات خبر داد و افزود: موسسات حمایت شده به تناسب دوره‌های آموزشی و شرکت کنندگان از موسسات در آزمون‏‌‏های سراسری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مبالغ مشخصی را دریافت کردند.

حجت‌الاسلام شفیعی موسسات قرآن و عترت بصیرت ثقلین، بوستان قرآن و عترت، بیت الاحزان، پارسا، جامعه القرآن الکریم، حضرت فاطمه معصومه(س)، خادم عرشیان زمین، دارالقرآن امام حسین(ع)، رهپویان سیدالشهدا(ع)، ریحانه الهی، شیفتگان وحی، عشاق الزهرا(س)، قرآن و نهج البلاغه، کربلایی کاظم، ناطقان وحی، نورالیقین و همچنین رزمندگان اسلام را موسسات دریافت کننده این اعتبارات حمایتی در قم برشمرد.

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم انعقاد تفاهم‌نامه دوره‌های آموزشی در موسسات قرآنی استان را یکی از برنامه‌های دفتر قرآن و عترت عنوان کرد و ابراز کرد: بیشترین تسهیلات، اعتبارات و حمایت‌ها صرف امور آموزشی موسسات قرآنی می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار