کد خبر: 730555
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: چند طرح مطرح منطقه‌ای و کشوری مانند تیتانیوم کهنوج در هفته دولت افتتاح می‎شود.

محمود اسکندرینسب گفت:بر طبق آمار وزارتخانه در 10 ماهه ابتدای سال 93 نسبت به مدت مشابه سال 92 در حوزه جواز تأسیس صنعتی و صنایع معدنی رتبه دومرشد سرمایهگذاری جواز تأسیس صنعتی را با 2 هزار و 56 درصدکسب کردیم.

وی بیان داشت: همچنین رتبه سومرشد تعداد جواز تأسیس صادر شده با108.7 درصدورتبه سومرشد اشتغال ایجادی با 3 هزار و 74.2 درصددر حوزه پروانه بهرهبرداری صنعتی و صنایع معدنی را به دست آوردیم. اسکندرینسب تصریح کرد: باکسبرتبه اولرشد سرمایهگذاری با 3 هزار و 28.3 درصد،رتبه اول رشد تعداد پروانه صادر شده با یک‌هزار و 500 درصدورتبه اولرشد اشتغال ایجاد شده با 4 هزار و 140 درصد نیز توانستیم به یکی از سازمانهای مطرح در سطح کشور تبدیل شده و گام مؤثری در راه شکوفایی ظرفیتهای بینظیر جنوب استان کرمان برداریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: کسبرتبه دومرشد سرمایهگذاری با یک‌هزار و 339.1 درصد،رتبه اولرشد اشتغال ایجادی با279.7 درصدورتبه سوم با 44.4 درصدرشددر حوزه جوازهای تأسیس صنعتی و صنایع معدنی از دیگر موفقیتهای این مجموعه است که موجب ایجاد تحولی عظیم در جنوب کرمان شده است.

وی ازافتتاح چند طرح مطرح منطقه و بعضاً کشوری مانند تیتانیوم کهنوج در هفته دولت خبر داد و افزود: مبلغ سرمایهگذاری این طرح‏ها بیش از 863 میلیارد ریالاست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار