کد خبر: 730549
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
شانزدهمین اجلاس سالیانه اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، ۲۶ تا ۳۰ مرداد ماه جاری در مشهد برگزار می‌شود

یزدان عشیری، مدیر روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور با اعلام این خبرگفت: این اجلاس با حضور بیش از ۲۰۰۰ استاد دانشگاه، چهره‌های علمی و نخبگان دانشگاهی، فرماندهان شبکه‌های جنگ نرم و حلقه‌های علمی و صالحین در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال علاوه بر برگزاری اجلاس سالیانه بسیج اساتید، همایش«الزامات تبدیل جمهوری اسلامی به قدرت بین المللی» نیز در قالب پنج کارگروه شامل، علم و فناوری، سیاست، مدیریت راهبردی، اقتصاد و فرهنگ و نشست‌های فرهنگی خانواده های اساتید دانشگاه، مجمع نخبگان برپا می‌شود.

مدیر روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور گفت : اجلاس سالانه اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور به مثابه بزرگ ترین اجتماع و گردهمایی اساتید بسیجی است که همه ساله به همت سازمان بسیج اساتید کشور با حضور و مشارکت هزاران استاد از دانشگاه‌های سراسر کشور در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: حضور بیش از دو هزار استاد دانشگاه به همراه خانواده ها با توجه به برنامه ریزی‌ها و اهدافی که سازمان برای ادوار مختلف اجلاس طراحی می‌کند، دربردارنده دستاوردها گسترده‌ای است. عشیری گفت: این اجلاس به لحاظ گستردگی، تعدد و تنوع برنامه‌های پیش بینی شده در حوزه‌های مختلف و هم به لحاظ وزن و تراز میهمانان شرکت کننده، شاید منحصربفرد ترین گردهمایی فراگیر اساتید و دانشگاهیان در سطح کشور به شمار آید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار