کد خبر: 730543
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک از امضا تفاهم نامه مشترك با هیاتي اقتصادی از کشور روسیه خبر داد.

محمد محمدی گفت: این هیات اقتصادی متشکل از اعضای فعال شرکت های روسی در زمینه تولید کننده انواع واگن است که به منظور انتقال فن آوری و رایزنی برای تولید محصولات مشترک با واگن پارس به اراک سفر کرده است.

مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک افزود: اعضای این هیات اقتصادی با بازدید از توانمندی و ظرفیت بالقوه واگن پارس در حوزه تولیدات ریلی، آمادگی خود را برای تبادل دانش فنی، صنعت ریلی و ساخت انواع واگن های باری و مسافری به صورت مشترک اعلام کرده است.

وی ادامه داد: در صورت دستیابی به یک توافق مشترک و تامین خواسته های شرکت واگن پارس به منظور توسعه خطوط تولید محصولات جدید و یا انتقال دانش فنی، تفاهم نامه همکاری مشترکی امضا می شود.

محمدي گفت: یکی از راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی در دوران پساتحریم که این روزها در حوزه صنعت بیشتر از آن یاد می شود، انتقال دانش فنی روز در حوزه های صنعتی و تولیدی است تا بتوان از کار و سرمایه ایرانی در راستای توسعه اقتصادی بهره برد.

مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک ادامه داد: واگن پارس به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده ادوات ریلی خاورمیانه در صورت حمایت دولت و تامین نقدینگی لازم از طریق خطوط اعتباری، ضمن ایجاد اشتغال پایدار می تواند در بازارهای داخلی و خارجی حضوری فعال داشته باشد.

وی افزود: صنعت ریلی کشور و در راس آن شرکت واگن پارس به عنوان یکی از مولفه های رشد اقتصادی است و در صورت جلوگیری از واردات بی رویه و استفاده از تولیدات داخل می تواند زمینه ساز توسعه اقتصادی کشور باشد.


 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار