کد خبر: 730533
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸
دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی پیوند اعضا و جراحی خراسان از برگزاری کنگره بین المللی پیوند اعضاء با حضور جراحان داخلی و خارجی در مشهد مقدس خبر داد.

محسن علی اکبریان با اعلام اين خبر افزود : کنگره بین المللی پیوند اعضا در مشهد با حضور سخنرانان و دانشمندان برجسته داخلی و خارجی از کشورهای فرانسه، امریکا، اسپانیا و کشورهای عضو انجمن برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این کنگره به مدت ۴روز از ۲۶تا ۲۹آبان ماه سال جاری و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار خواهد شد ادامه داد: این کنگره با هدف ارتباطات بیشتر با سایر کشورها در حوزه پیوند اعضا برگزار خواهد شد.دبیرکنگره بین المللی پیوند اعضا در ادامه با بیان اینکه اعضا این کنگره در حوزه رشته های مختلف از جمله جراحی، داخلی، اطفال، بیهوشی، عفونی، ایمونولوژی و پاتولوژی و همچنین رشته های پیراپزشکی حضور فعال خواهند داشت گفت : محورهای اصلی این کنگره در خصوص پیوند کبد، پیوند کلیه، قلب و ریه، مغز استخوان و سلول های بنیادی، پیوند پانکراس و روده، پوست و بافت، داروها و عفونت ها در پیوند، اخلاق پزشکی و پزشکی قانونی در پیوند و فراهم آوری اعضا است.

علی اکبریان افزود: در کنگره بین المللی پیوند اعضاء ۱۵۰مهمان خارجی از کشورهای فرانسه، امریکا، اسپانیا و کشورهای عضو انجمن و ۲۵۰مهمان داخلی و تعداد یک هزار شرکت کننده حضور دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار