کد خبر: 730346
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
معاونت نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با تکذیب خبری مبنی بر پرورش و ذبح شرعی حیوان حرام گوشت با مجوز محیط زیست، تاکید کرد: هیچ مجوزی برای پرورش روباه در اصفهان صادر نشده و نخواهد شد.

پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست: معاونت نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با تکذیب خبری مبنی بر پرورش و ذبح شرعی حیوان حرام گوشت با مجوز محیط زیست، تاکید کرد: هیچ مجوزی برای پرورش روباه در اصفهان صادر نشده و نخواهد شد.

سعید یوسف پور در خصوص راه اندازی یک وب سایت با پسون «ir» به جهت معرفی «اولین و بزرگترین مرکز پرورش روباه در ایران» به منظور بهره برداری از پوست و خز روباه در اصفهان و انتشار آن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی باعث نگرانی علاقمندان محیط زیست کشور شده است، گفت: به هیچ عنوان، چنین مجوزی از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان صادر نشده است.

او گفت: هیچ گونه فعالیت عملی و واقعی نیز در این زمینه انجام نشده است اما موضوع راه اندازی وب سایتی با عنوان «اولین و بزرگترین مرکز پرورش روباه در ایران» نیز از طریق مراجع قانونی و پلیس فتا در دست پیگیری است. به لحاظ اخلاقی و فنی هرگز چنین مجوزی از طرف اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان صادر نخواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار