کد خبر: 730193
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱
زمان پخش برنامه «محله گل و بلبل» که روزهای پنجشنبه و جمعه روی آنتن شبکه دو سیما می رود به ساعت ۱۸:۳۰ تغییر پیدا کرد.
مهر: عمو پورنگ و اهالی «محله گل و بلبل» پنجشنبه و جمعه  هشتم و نهم مرداد با اجرای نمایش‌هایی بچه ها را با فرهنگ احترام به بزرگترهای خانواده به ویژه پدر و مادرها آشنا كرده و نكات اخلاقی مورد نیاز را به آنها یادآور می شوند.

در قسمت ۲۵ و ۲۶ مجموعه تلویزیونی «محله گل و بلبل»، قلهك از اینكه پدر و مادر به حرف هایش گوش نمی كنند،‌ گله‌مند می‌شود، پورنگ و ساكنان محله با بازسازی وقایع و داستان هایی او را متقاعد می كنند كه در قضاوت خود عجله كرده و باید به والدین خود احترام بگذارد.

مجموعه تلویزیونی «محله گل و بلبل» به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده و کارگردانی احمد درویشعلی‌پور كاری از گروه كودك و نوجوان شبكه دو است كه از آغاز ماه مبارك رمضان در قالب یک مجموعه تلویزیونى پخش می‌شود.

 «محله گل و بلبل» از این پس روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۸:۳۰ روی آنتن می رود و بازپخش آن روزهای یكشنبه و سه شنبه ساعت ۱۵ خواهد بود.

این برنامه کودکان و نوجوانان را با خود به یك محله خیالی می برد و درقالب داستان نکات آموزشی مانند احترام به طبیعت و محیط زیست، بهداشت فردی، افراط در استفاده از بازی‌های رایانه‌ای، احترام به خط سفید و آموزش‌های اخلاقی و شهروندی را یادآور می‌شود.

داریوش فرضیایی،‌‌ بهنوش بختیاری،‌ نادر سلیمانی، حدیث فولادوند،‌ امیر نوری،‌ امیرمحمد متقیان،‌ امیر سهیلی، نعیمه نظام دوست، ابراهیم شفیعی،‌ آرش میراحمدی، عرفان برزین و حمید کاشانی به ترتیب در نقش‌های عموپورنگ‌، خانم میوه فروش،‌ نانوای محل،‌ کتابفروش سیار،‌ گل فروش محل،‌ گلدون خان، بلبل خان، ‌مادر عموپورنگ،‌ پدر عموپورنگ، شاگرد نانوا،‌ بچه مردم و قلهک در محله «گل و بلبل» بازی می کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار