کد خبر: 730097
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲
نماينده دفتر يونيسف در تهران:
نماينده دفتر يونيسف در تهران با تقدير از نقش جمهوري اسلامي ايران در آموزش كودكان كشورهاي همسايه‌ گفت: فتواي رهبر انقلاب در اين خصوص بسيار زيبا و نمونه‌اي از همبستگي جهاني است.
به گزارش فارس، آزيوجاني مورتزلي، نماينده دفتر يونيسف در تهران با حضور در مراسم ارائه گزارش پايش جهاني آموزش براي همه در سال 2015 كه در اردوگاه شهيد باهنر تهران برگزار شد، با اشاره به قرار گرفتن ايران در همسايگي كشورهاي پر بحران اظهار داشت: جمهوري اسلامي خدمات مثال‌زدني بسياري در حمايت از كودكان اين كشورها انجام داده است.
وي خدمات ايران را مثال‌زدني و الگويي مفيد براي كشورهاي جهان برشمرد و افزود: بيش از 250 هزار كودك از كشورهاي افغانستان و عراق در مدارس ايران تحصيل مي‌كنند.
نماينده دفتر يونيسف در تهران با اشاره به فتواي رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران در خصوص لزوم آموزش كودكان كشورهاي همسايه، ضمن تقدير از اين فتوا آن را زيبا و نمونه‌اي از همبستگي جهاني خواند.  مورتزلي افزايش كيفيت آموزش و بهتر كردن قابليت‌هاي معلمان و اهداف پايه‌اي آموزش در ايران را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان كرد: يونيسف بسيار خرسند است كه بخشي از اين اقدام فرامرزي بوده و ايران مي‌تواند سرمشق خوبي براي خاورميانه و آسيا باشد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار