کد خبر: 730030
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
رئیس مجلس پس از ابراز گلایه مندی از اظهارات منتقدانش از تریبون علنی گفت:درکل من به دل نمی گیرم ولی خوب نیست اینگونه حرف زدن،ما می توانیم درفضایی مودبانه تربا یکدیگر صحبت کنیم.
مهر: در پایان جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی بهروز نعمتی در تذکری شفاهی گفت: از هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان انتظار می رود که با بداخلاقی برخوردی جدی صورت گیرد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقایان ابوترابی فرد، حسینیان و آقای اکبریان در صحن علنی مجلس حاضر هستند توقع داریم این دوستان موضوع را به طور جدی دنبال کنند.

وی افزود: موضوع هسته ای ما مگر موضوعی است که من یا شخص دیگری در آن نظر داشته باشند این موضوع، موضوع نظام است وقتی مسئولان نظام مسئله هسته ای را پذیرفته اند چرا برخی نمایندگان در جامعه قشقرق به پا می کنند این کار برخلاف منویات رهبری است.

در ادامه علی لاریجانی در پاسخ به این تذکر گفت: بهتر است در این مسئله مهم به جای اختلاف به اصل موضوع توجه کنیم و به حواشی و ایجاد اختلاف نپردازیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این راه کلید کار است از خواهران و برادران می خواهم این مشرب را داشته باشند.

نماینده مردم قم افزود: برخی تصور می کنند از آنجایی که بنده بعد از صحبت های آقای کوچک زاده مطالبی را عنوان کردم خطاب به ایشان است اما مقصود من ایشان نبوده است کس دیگری چنین سخنانی داشته است.

لاریجانی ادامه داد: در کل من به دل نمی گیرم ولی خوب نیست اینگونه حرف زدن. ما می توانیم در فضایی مودبانه تر با یکدیگر صحبت کنیم و کارها را جلو ببریم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار