کد خبر: 729903
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶
هشتمين اجلاس مجمع عمومي اتحاديه راديو و تلويزيون‌هاي اسلامي نيمه دوم مرداد با حضور شبكه‌هاي راديويي و تلويزيوني و مؤسسه‌هاي توليدي اسلامي در تهران برگزار خواهد شد.
 شبكه‌هاي راديويي و تلويزيوني و مؤسسه‌هاي توليد برنامه كشورهاي اسلامي در هشتمين اجلاس اتحاديه رايو و تلويزيون در تهران حضور خواهند يافت. در جشنواره «اتحاد» همچنين بازار فيلم اسلامي به عنوان مركز عرضه محصولات رسانه‌اي پاك در جهان به معرفي توانمندي‌هاي داخلي رسانه‌اي جهان اسلام خواهد پرداخت.
هر سال در جشنواره «اتحاد»، توليدات اعضا عرضه و پس از داوري از آثار برجسته قدرداني مي‌شود. اتحاديه راديو و تلويزيون‌هاي اسلامي به ابتكار جمهوري اسلامي ايران و با هدف شكست فضاي تك‌صدايي حاكم بر رسانه‌هاي بين‌المللي تأسيس شده و تاكنون بيش از ۲۲۰ عضو دارد. در ششمين بازار فيلم‌هاي اسلامي كه در حاشيه اين اجلاس در تهران برگزار خواهد شد، اعضاي اين اتحاديه توانايي‌هاي خود را در حوزه توليد فيلم‌ها و سريال‌هاي پاك و اسلامي به نمايش مي‌گذارند.
معرفي توانمندي‌هاي فيلمسازان اعضاي اتحاديه، ايجاد فرصت براي آشنايي با امكانات اعضا و كاهش هزينه‌هاي بازاريابي از جمله اهداف برپايي بازار فيلم اسلامي است. سازمان صداوسيما، تلويزيون المنار، بنياد سينمايي فارابي، مؤسسه استار ميديا، مركز انيميشن حوزه هنري، تلويزيون الفرات، كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، تلويزيون التجاه و مركز گسترش سينماي مستند و تجربي از جمله مراكز ارائه‌كننده فيلم و سريال و توليدات اسلامي در اين بازار هستند. ايران، تركيه، افغانستان، مصر، كويت، عراق، امارات، يمن، لبنان، فلسطين، پاكستان و آذربايجان از جمله كشورهايي هستند كه در اين بازار شركت مي‌كنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار