کد خبر: 729815
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
اختصاصی «عصرنفت»/
کارمند سفارش دهنده این بیلبورد که به سبب نسبت خانوادگی با مدیرعامل سال ها همراه وی بوده است مجوز نصب این بیلبورد را از مدیرعامل گرفته و با هزینه ۹۰۰ میلیون تومانی بخش اعظمی از این پول را به جیب زده است.

هزینه ۹۰۰ میلیون تومانی یک شرکت نفتی شبه دولتی برای نصب یک بیلبورد تبلیغاتی در یکی از جاده های کشور، موجب اعتراض اعضای هیات مدیره این شرکت به مدیرعامل شده است.

به گزارش «عصرنفت»، کارمند سفارش دهنده این بیلبورد که به سبب نسبت خانوادگی با مدیرعامل سال ها همراه وی بوده است مجوز نصب این بیلبورد را از مدیرعامل گرفته و با هزینه ۹۰۰ میلیون تومانی بخش اعظمی از این پول را به جیب زده است. همین موضوع باعث شده است تا اعتراض اعضای هیات مدیره و صندوق بازنشستگی صنعت نفت بلند تر شود آن هم در شرایطی که این شرکت به دلیل ناتوانی در پرداخت حقوق، بیش از ۱۰۰ نفر از کارکنان خود را اخراج کرده است.

پیگیری ها و استعلام عصرنفت از مجری تبلیغات بیلبوردی در جاده مورد اشاره نشان می دهد برای نصب این بیلبورد کمتر ۳۰۰ میلیون تومان- با توجه به مدت قرارداد-  هزینه لازم است که برای شرکت نفتی شبه دولتی ۹۰۰ میلیون تومان تمام شده است!

جالب تر اینجاست که کارمند مورد اشاره بدون هیچ تخصص و آشنایی جدی با صنعت نفت، توسط مدیرعامل به عضویت هیات مدیره چند شرکت زیر مجموعه منصوب شده است و در حال توسعه فعالیت های خود است.

مدیر این شرکت نفتی طی ماه های گذشته فعالیت های خود را برای حضور در راس شرکت ملی نفت آغاز کرده بود که ابقای جوادی - بهترین خبر برای کارکنان نفت- دست این مدیر را از مدیرعاملی شرکت نفت کوتاه کرد.

حیف و میل منابع بیت المال و پول بازنشستگان صنعت نفت درست در روزهایی که صنعت نفت به دلیل بی پولی و کمبود شدید منابع مالی در تنگنا قرار دارد موجب بروز بی اعتمادی مردم به وزارت نفت شده و ذهنیت های منفی بازنشتسگان صنعت نفت نسبت به عدم نظارت درست بر شرکت های زیرمجموعه را تقویت می کند.

به طور قطع از بازرسی و حراست وزارت نفت انتظار می رود با ورود به این پرونده و موارد مشابه دیگر در این شرکت، نسبت به زد و بند میلیاردی و «میل» بیت المال واکنش جدی تری نشان دهند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
بی دلیل نیست"که اینهمه کاخ نشین
"مانند قارچ بیرون می اید.از شنیدن اینهمه فساد درکشوری که خود را الگو
اسلامی برای کشورهای دیگرمسلمان
می داند"درداور ورنج اور است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار