کد خبر: 729810
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
سجادی در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»:
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: باید نظم مشخصی در پروتکل کشور برای ورود اعضای خارجی وجود داشته باشد و براساس آن پروتکل دیدارهای این افراد مشخص و از پیش تعیین شده باشد.

خبرگزاري دانشجو: سید کمال الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، با اشاره به سفر لوران فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه به کشورمان اظهار داشت: اگر سفر وی در جهت روان تر شدن اجرای توافقات صورت گرفته بین ایران و 1+5 باشد می تواند دستاورد خوبی داشته باشد.اما اگر منظور از ملاقات مسائل حاشیه‌ای باشد چندان وجهه خوشی نخواهد داشت.

 

سجادی با انتقاد از ملاقات های صورت گرفته بین تیم های اروپایی با اپوزسیون های سیاسی در سفرهای قبلی به کشور اظهار داشت: باید یک نظم مشخصی در پروتکل کشور برای ورود اعضای خارجی وجود داشته باشد و براساس آن پروتکل دیدارهای این افراد مشخص و از پیش تعیین شده باشد.

 

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان با اشاره به اینکه انتقاد در مورد سفر فابیوس به کشور زیاد است خاطر نشان کرد: این کشور در طول مذاکرات هم نوایی زیادی با رژیم صهیونیستی داشت و اگر قرار باشد در این سفر نیز مسائل انحرافی از قبیل پیگیری حقوق اقلیت های ضاله در کشور و... مطرح شود از الان مخالفت خود را با این سفر اعلام می کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار