کد خبر: 729768
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
فرماندار ویژه سقز مطرح کرد:
ورمقانی گفت:بازگشایی بازارچه سیف با اشتغال‌زایی 400 نفر به صورت مستقیم می‌تواند نقش زیادی در رفع مشکل بیکاری در این شهرستان داشته باشد.

علی‌اکبر ورمقانی در شورای اداری سقز که با حضور وزیر بهداشت به عنوان نماینده رئیس جمهوری برگزار شد، خطاب به وزیر بهداشت گفت: به دلیل خدمات ماندگار شما در سفر اول به سقز شما در ذهن مردم این شهرستان جاودانه شده‌اید.

ورمقانی یادآورشد: سه نامه حاوی مطالبات شهرستان به هیئت دولت برای رفع مشکلات عمران روستایی و شهری و زیرساخت‌های شهرستان تقدیم شده است.

وی با عنوان اینکه یکی از دغدغه اصلی مردم شهرستان بحث بیکاری است، یادآور شد: بازگشایی بازارچه سیف با اشتغال‌زایی 400 نفر به صورت مستقیم می‌تواند نقش زیادی در رفع مشکل بیکاری در این شهرستان داشته باشد.

گازرسانی به روستاهای شهرستان تا پایان سال 95، اتمام سد چراغ ویس کنارگذر، اتمام و تجهیز بیمارستان 217 تختخوابی محور توریستی سقز به مریوان در بخش سرشیو، تخصیص اعتبار برای ساخت سالن 5 هزار نفره فرهنگی، کمبود پزشک متخصص، به ویژه پزشک مغز و اعصاب، توجه به بازگرداندن آثار زیویه و ساخت موزه و احداث راه‌آهن 90 کیلومتری میاندوآب سقز از سوی فرماندار مطرح شد.

ورمقانی با عنوان اینکه فرودگاه سقز می‌تواند مرکز ثقل خدمات‌رسانی به 3 میلیون نفر از مردم استان کردستان و استان آذربایجان غربی باشد این طرح را دارای توجیه اقتصادی و توسعه دانست.

امام جمعه سقز هم در این جلسه اظهار امیدواری کرد که سفر کاروان تدبیر و امید به کردستان موجب گشایش مناسبی در استان شود.

ماموستا عبدالرحمان حسین‌زاده با عنوان اینکه استان کردستان به تجربه ثابت کرده‌اند که مردمی وفادار به نظام و آرمان‌های انقلاب هستند سطح خدمات ارائه شده به این مردمان را نامناسب توصیف کرد.

وی خواستار اتمام بیمارستان در حال احداث سقز، کنارگذر، بزرگراه کرمانشاه ـ میاندوآب، تلاش دولت برای کاهش بیکاری و تمرکززدایی اداری شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار