کد خبر: 729759
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
سی‌و‌سومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان برگزیده کشور مردادماه امسال در سومین حرم اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

   

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس با اعلام اين خبر افزود : این دوره از مسابقات در بخش دانش‌آموزان پسر با حضور وزیر آموزش و پرورش از دوم مرداد ماه در دانشگاه شیراز آغاز می‌شود.

حمیدرضا آذری با بیان اینکه آئین گشایش بخش مسابقات دانش‌آموزان دختر با حضور معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش هفتم مردادماه در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود ادامه داد: در این دوره از مسابقات یک هزار و 170 دانش‌آموز پسر و یک هزار و 170 دانش‌آموز دختر به رقابت در رشته‌های مختلف قرآنی می‌پردازند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس با اشاره به اینکه دانش‌آموزان از سراسر کشور و از تمام استان‌ها در این مسابقات حضور دارند گفت: تمام دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این مسابقات از دانش‌آموزان برگزیده کشورند و از نمرات علمی خوبی نیز برخوردارند.

حميد رضا آذری با بیان اینکه دانش‌آموزان در سی‌و‌سومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در رشته‌های تفسیر، مفاهیم قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و نماز به رقابت می‌پردازند افزود : داورانی بین‌المللی این مسابقات را داوری کرده و نفرات برتر را مشخص می‌کنند.

وی با بیان اینکه بازدید از اماکن تاریخی و زیارتی شهر شیراز برای میهمانان پیش‌بینی شده است افزود : آئین شبی با قرآن نیز در روزهای چهارم و نهم مردادماه پس از اقامه نماز در حرم حضرت شاهچراغ(ع) آغاز شده و تا ساعت 22 ادامه می‌یابد.مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس از برگزاری آئین پایانی این مسابقات برای بخش پسران و دختران در روزهای پنجم و دهم مردادماه خبرداد و افزود: این آئین از ساعت 9 تا 12 در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار