کد خبر: 729726
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳
نماینده وزن ۶۶ کیلوگرم کشورمان، با شکست در دیدار رده‌بندی جام پیت لاسینسکی لهستان از کسب مدال برنز باز ماند.
فارس: نماینده وزن ۶۶ کیلوگرم کشورمان، با شکست در دیدار رده‌بندی جام پیت لاسینسکی لهستان از کسب مدال برنز باز ماند.

به گزارش سایت فدراسیون کشتی لهستان، روز دوم و پایانی پنجاه و هشتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی لهستان از ظهر امروز (یکشنبه) در 4 وزن دوم آغاز شد و 4 فرنگی‌کار کشورمان در اوزان 66 و 130 کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفتند که هیچ یک موفق به کسب مدال نشدند.

در وزن 66 کیلوگرم که 31 کشتی‌گیر حضور دارند، مهدی زیدوند در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر مقابل ادگاراس ونکایتیس از لیتوانی به پیروزی رسید. وی در دور دوم هم داوید کارسینسکی از لهستان را 8 بر صفر شکست داد و راهی دور بعد شد، اما در این مرحله با نتیجه 12 بر 2 مغلوب فرانک استابلر، دارنده مدال‌های برنز جهان و بازی‌های اروپایی و نفر پنجم المپیک لندن از آلمان شد، که با توجه به حضور حریفش در فینال به گروه شانس مجدد رفت و شانس تلاش برای کسب مدال برنز را پیدا کرد. زیدوند در این مرحله از سد ژانگ از چین گذشت اما در دیدار رده‌بندی با نتیجه 6 بر یک مغلوب ماتئوز برناتک از لهستان شد و از کسب مدال برنز باز ماند.

محمدعلی گرایی دیگر نماینده کشورمان در این وزن که در طرف دیگر جدول مسابقات قرار دارد در دور نخست با نتیجه 6 بر صفر از سد میخایل سیامیونوف از بلاروس گذشت، اما در این مرحله با نتیجه 5 بر 4 مغلوب تاکشی ایزومی از ژاپن شد که با توجه به شکست حریفش در مرحله بعد مقابل آدام کوراک از روسیه گرایی از گردونه مسابقات کنار رفت.

در وزن 130 کیلوگرم شهاب قوره جیلی در همان دور اول با نتیجه 13 بر 2 مغلوب عبدالطیف احمد از مصر شد که با توجه به شکست حریفش در مرحله بعد این کشتی‌گیر از گردونه مسابقات کنار رفت. مهدی نوری دیگر نماینده سنگین‌وزن کشورمان که در آنسوی جدول قرار دارد در دور نخست با نتیجه یک بر صفر مانتاس کنیستاتاس از لیتوانی را شکست داد، اما در دور دوم با نتیجه 4 بر صفر مغلوب لیوبومیر دیمیتروف، دارنده مدال نقره اروپا از بلغارستان شد که با توجه به شکست حریفش در نیمه‌نهایی مقابل حریف آلمانی، نوری حذف شد. در این وزن 15 نفر حضور دارند.

در روز نخست و 4 وزن اول این مسابقات تیم کشورمان تنها توسط قاسم رضایی در وزن 98 کیلوگرم صاحب مدال طلا شده بود و علیاری، سوریان و حاجی‌پور توفیقی کسب نکردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار