کد خبر: 729606
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: 103تیم عملیاتی به حادثه دیدگان سیل و توفان در کشور امدادرسانی کردند.

ناصر چرخ ساز در حاشیه بازدید از روستاهای سیل زده و آسیب دیده شهرستان های ساوجبلاغ و طالقان با اعلام این خبرافزود: تا کنون 420 امدادگر با بهره گیری از 130 خودرو، 39 موتور سیکلت جمعیت هلال احمر و بالگرد توانستند به آسیب دیدگان در 39 شهرستان و 23 روستای کشور امداد رسانی کنند.

وی اظهار کرد: تیم های عملیاتی هلال احمر در این مدت با استفاده از تمام امکانات و تجهیزات فنی، علمی و مهارتی خود حادثه دیدگان را در استان های البرز، تهران، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، قزوین، کرمان، کردستان، مازندران، لرستان، آذربایجان غربی، اصفهان و مرکزی را تحت پوشش قرار دادند.

چرخ ساز بیان کرد: نیروهای امداد و نجات سازمان هلال احمر در این مدت توانستند بیش از 63 هزار و 300 نفر از سیل زدگان را نجات بدهند.
وی گفت: 630 نفر نیز از خدمات اسکان موقت و تغذیه اضطراری سازمان جمعیت هلال احمر ایران بهرمند شدند.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: تا کنون در بین حادثه دیدگان 300 تحته پتو ، 12 هزار قوطی کنسرو، قرص نان و بطری آب در تقاط مختلف کشور توزیع شده است.

وی افزود: خوشبختانه روند امداد و نجات حادثه دیدگان ناشی از سیل و طوفان با توجه به شرایط خاص کوهستانی جاده چالوس ، طالقان و ساوجبلاغ علی رغم شرایط سخت امداد رسانی در این مناطق نیروهای مختلف فعال در ستاد بحران استانداری البرز خوب عمل کردند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار