کد خبر: 729601
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
شش میلیون و ۴۵۸ هزار تن کالا به ارزش ۳ میلیارد و ۶۲۹ میلیون دلار ازطریق گمرکات استان بوشهر صادر شد.


سید حسین حسینی محمدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با بیان اینکه پایانه صادراتی مواد معدنی استان بوشهر ساخته می‌شود افزود : این استان دارای ظرفیت‌های بالایی در حوزه صادرات است که ساخت پایانه صادراتی مواد معدنی تحول مهمی در حوزه صادرات این استان فراهم می‌کند.

وی گفت: با ایجاد پایانه صادراتی مواد معدنی که با مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی ساخته می‌شود رونق مهمی در حوزه معدنی استان بوشهر فراهم می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به قابلیت‌های مهم استان بوشهر درحوزه تجارت دریایی افزود: این استان با داشتن بنادر و گمرکات فعال نقش تاثیرگذاری در حوزه اقتصاد و صادرات مواد صنعتی و تجاری استان دارد.

سيد حسين حسینی از صادرات شش میلیون تن کالا از استان بوشهر خبرداد و گفت: در سه ماهه نخست امسال افزون بر 6 میلیون و 458 هزار تن کالای غیر نفتی با احتساب میعانات گازی شامل، روغن پایه تصفیه نخست، نرمال پارافین، الکیل بنزن خطی، میگوی پرورشی ، سیمان و محصولات پتروشیمی از استان بوشهر صادر شده است.

وی، ارزش کالاهای مواد صادراتی از استان بوشهر را 3 میلیارد و 629 میلیون دلار دانست و افزود : این کالاها به کشورهای امارات متحده عربی، هند، قطر، کویت، ویتنام و کشورهای آسیای جنوب شرق آسیا صادر شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار