کد خبر: 729600
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰


مدير كل حمل و نقل و پایانه های استان کرمانشاه از احداث شدن فاز دوم سالن تجاری پایانه مرزی پرويزخان به منظور تسهیل در حمل و نقل کالا و ارائه خدمات بهتر خبر داد.

بهمن خسروانی گفت: پایانه مرزی پرویزخان به دليل صادرات کالا و نقش آن در توسعه اقتصادی منطقه اهمیت بسياري دارد.

ویادامه داد: مبلغ پيش بينی شده برای ساخت فاز دوم پايانه مرزی پرويزخان بالغ بر ۴۳ ميليارد ريال است و در حال حاضر زمين مورد نظر به شركت پيمانكار تحويل داده شده و پيمانكار در حال تهيه مصالح و بلوك كف سالن است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان کرمانشاه افزود: این سالن تجاری در فضایی به مساحت ۲ هزار و ۴۷۵ متر مربع و موتور خانه آن در مساحت ۳۰۰ متر مربع ساخته خواهد شد.

خسروانی گفت: ایجاد سهولت در امر تجارت با کشورهای همسایه، توسعه صادرات غیر نفتی، ایجاد اشتغال، جابه‌ جایی زوار، تجار و مسافران از مرز ایران به عراق و همچنین رونق اقتصادی در منطقه را از جمله اهداف مهم تكميل و توسعه پایانه مرزی پرویز خان است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان کرمانشاه با اشاره به ترانزیت بیش از ۳ میلیون و ۳۷۴ هزار تن کالا از ۳۲ مرز فعال زمینی و آبی کشور در سه ماهه ابتدایی امسال افزود: از میان مرزهای کشور پرویز خان در استان کرمانشاه با ۹۱۶ هزار تن معادل ۲۷ درصد فعال‌ترین مرز در زمینه ترانزیت کالا به شمار می رود.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار