کد خبر: 729156
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
عضو شورای اسلامی شهر کرج:
عضو شورای اسلامی شهر کرج با توجه به مشکلات مالی دولت و عدم حمایت دولتی از سیستم حمل و نقل عمومی این کلانشهر اظهار داشت: در سالهای اخیر پیرو مصوبات حمایتگرانه شورای شهر کرج، شهرداری به تنهایی بار حمل و نقل عمومی را به دوش کشیده است.

علی حاج کاظم فعالیت سازمان اتوبوسرانی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: سال گذشته با مصوبه شورای اسلامی شهر 5 میلیارد تومان اعتبار در اختیار سازمان اتوبوسرانی قرار گرفت و این سازمان توانست 100 دستگاه اتوبوس را در حد صفر نوسازی کرده و امسال وارد ناوگان حمل و نقل عمومی کند.

این عضو شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: امسال نیز شورای شهر مصوب کرد تا 50 میلیارد تومان جهت خرید اتوبوس به سازمان اتوبوسرانی اختصاص پیدا کند تا بخشی از کمی ها و کاستی هایی که به دلیل عدم اجرای تعهدات از سوی دولت به سیستم حمل و نقل شهری وارد شده برطرف شود.

وی یادآور شد: همچنین چهارشنبه هفته گذشته شورای سازمان اتوبوسرانی به درخواست مدیرعامل این سازمان  و با حضور استاندار به عنوان عالی ترین مقام دولت در استان، شهردار، نماینده ای از وزارت کشور و اعضای هیئت مدیره سازمان اتوبوسرانی تشکیل شد که استاندار برای اولین بار در این جلسه حاضر شد و قولهای مساعدی نیز برای کاهش مسائل و مشکلات سیستم حمل و نقل عمومی مطرح کرد.

این عضو شورا حمل و نقل سریع، آسان و کم هزینه را حق شهروندان دانست و ادامه داد: علاوه بر ایجاد زیرساختهای لازم برای بهبود ناوگان حمل و نقل عمومی همچنین باید به آموزش شهروندان در جهت استفاده بهینه از این سیستم اقدام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار